Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@11:05:39 GMT

بخش سیاسی سخنرانی سید حسن نصرالله به دوشنبه موکول شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۶۷۷۴

بخش سیاسی سخنرانی سید حسن نصرالله به دوشنبه موکول شد

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امشب خود به ماه رمضان و برخی فضایل اخلاقی مانند صبر پرداخت و اعلام کرد، بخش سیاسی سخنرانی خود را روز دوشنبه ایراد می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی امشب (جمعه) خود روز جهانی کارگر (اول مارس) را تبریک گفت و ضمن اعلام اینکه بخش سیاسی سخنرانی خود را روز دوشنبه آینده ( ۱۵ اردیبهشت) ایراد خواهد کرد، به ماه رمضان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره صبر و نشانه‌های آن در مومنان سخن گفت و افزود، صبر از بزرگترین فضایل نزد خداست و وی صابران را دوست دارد.

در حال تکمیل

منبع: فارس

کلیدواژه: آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله سید حسن نصرالله حزب الله لبنان سخنرانی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند

آیت الله حسینی بوشهری در دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، ضمن ابراز خرسندی از پاسخ نظامی به تجاوزات رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این ایام، ایام پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به نقش مثبت مرحوم امام موسی صدر در رشد و ارتقاء شیعیان و سیدحسن نصرالله در یکپارچه نگاه داشتن لبنان اظهار داشت: این عزیزان مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.

امام جمعه قم ضمن تمجید از همراهی مقاومت لبنان با مردم مظلوم فلسطین بیان داشت: وجود این عزیزان که دست از مقاومت بر نمی‌دارند مایه افتخار همه ماست.

وی افزود: ملت ایران حقیقتاً کنار مردم لبنان هستند و در شادی شما شاد، و در حُزن شما غمگین هستند.

تعامل شیعیان لبنان با سایر طوایف، مثال زدنی است

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت رسانی شیعیان لبنان به سایر طوایف در هنگام مشکلات خاطر نشان کرد: در حالی که لبنان از طوایف مختلف تشکیل شده است، نقش و نوع تعامل شیعیان با دیگر طوایف از جمله اهل سنت و مسیحیان، نقش مثال زدنی است.

وی تأکید کرد: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونیستی مایه مباحات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است، شیخ علی الخطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از تدبیر جمهوری اسلامی ایران، به ویژه رهبر معظم انقلاب –مد ظله العالی – در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • آیا اسرائیل پاسخ به ایران را به بعد از عید «پِسَح» موکول می‌کند؟ | عید «پِسَح» یهودیان چیست و تا کی ادامه دارد؟
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت