Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد  «نساجی بروجرد» از صبح امروزشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه) فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

برخی منابع کارگری در این واحد تولیدی در استان لرستان با اعلام این خبر گفتند: از ابتدای فروردین ماه سال ۹۹ واحد تولیدی نساجی بروجرد  به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعطیلی درآمد و قرار بود کارگران برای مقرری بیمه بیکاری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگران با بیان اینکه در آن زمان حدود ۹۴۰کارگر موقتا بیکار و نگران امنیت شغلی خود شدند، در ادامه افزودند: با مساعدت مسئولان و تلاش کارگران با برطرف شدن بخشی از مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، خطوط تولیدی کارخانه راه‌اندازی شده و کارگران با رعایت نکات بهداشتی و اجرای طرح غربالگری فعالیت شغلی خود را در سه شیف کاری آغاز کرده‌اند.

کارگران در ادامه تصریح کردند: هیات مدیره این واحد تولیدی پرداخت حقوق و بیمه دو ماه فروردین و اردیبهشت را برعهده گرفته که در این صورت هیچ کدام کارگران از مقرری بیمه بیکاری استفاده نخواهند کرد.

منابع کارگری با بیان اینکه در حال حاضر کارگران از وضعیت موجود رضایت دارند، در خاتمه افزوند: امروز شنبه همه کارگران در سه شیف کاری در کارخانه حاضر شده و مشغول کارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران برای بقا در لیگ برتر کار بسیار سختی در پیش دارد و برنامه بازی‌های باقی مانده این تیم نیز بسیار دشوار است.

شاگردان ساکت الهامی امیدوار هستند بعد از متوقف کردن سپاهان در اصفهان، از تراکتور در حضور تماشاگران‌شان امتیاز بگیرند.

نساجی که در تهران تمرین می‌کرد برای میزبانی از نساجی به قائمشهر برگشت. اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران امروز با پرواز اختصاصی، در فرودگاه دشت ناز ساری فرود آمدند و پس از آن برای ادای احترام به مزار نادر دست‌نشان رفتند. اعضای تیم سپس در ورزشگاه وطنی و پشت درهای بسته، تمرین کردند.

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • انتقاد فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد ؛ رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس می دهد را انجام دهید؟!
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان
  • فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد: رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه