Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:27:14 GMT

ساخت استادیوم مدرن جدید در عراق (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۹۱۰۰

عراقی ها آغاز ساخت یک استادیوم جدید در منطقه صلاح الدین را اعلام کردند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از احداث ورزشگاه هایی مدرن در شهرهای کربلا و بصره، حالا عراقی ها قصد دارند یک ورزشگاه 30 هزار نفری مجهز را در استان صلاح الدین بسازند؛ استانی که بیش از 1.5 میلیون نفر را در خود جای داده و چند تیم فوتبال قدرتمند نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته رسانه های عراقی فعلا چیزی حدود 10 درصد از این ورزشگاه ساخته شده اما باتوجه به پیشرفت کار در زمان اندک، پیش بینی می‌شود که حداکثر تا پایان سال 2022 استادیوم صلاح الدین آماده بهره برداری باشد.

 

البته نکته جالب این است که در کنار این ورزشگاه نیز مکان های مجهزی ساخته می‌شوند؛ از جمله یک هتل 6 طبقه، زمین تمرین با 2000 صندلی، زمین فوتبال کوچک با 500 سکو، پارکینگ برای 3000 اتومبیل و پارک های عمومی در اطراف.

 

 

 

 

 

عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین