Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:56:39 GMT

قدرت نمایی ایران در دوران پساکرونا نزدیک است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۹۴۰۹

قدرت نمایی ایران در دوران پساکرونا نزدیک است

حسن عابدینی، کارشناس ارشد رسانه، با انتشار توئیتی در صفحه خود از پشت سر گذاشتن کرونا و قدرت نمایی ایران در دوران پساکرونا نوشت.

به گزارش مشرق، در ارتباط با بحران کرونا و نحوه عبور از آن نیز به گفته مقام معظم رهبری،  کشور ایران بسیار خوش درخشید و تا حدود زیادی در آن پیروز شده است. با توجه به اینکه ویروس کرونا برای تمام کشورهای جهان شرایطی سخت و عجیب را به وجود آورده، امکان جابجایی قدرت‌های جهانی و تغییر ابرقدرت جهان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن عابدینی، کارشناس ارشد رسانه، نیز با انتشار توئیتی در صفحه خود در ارتباط با قدرت‌نمایی‌های ایران در دوران پساکرونا خبر داده و نوشت:

"داستان عبرت آموزی مانند ابرهه،شعب، احد،کربلا و../داشتن قهرمانان زن و مردی چونان علی و حسین،فاطمه و زینب و../مرجعیت آینده نگر و باور به منجی عالم، پنج مولفه مکتبی است که گذر ایرانیان از هر بحرانی را میسر میکند.
قدرت نمایی پساکرونایی ایران به اذن الله با وحدت امت و امام دور نیست. "‎

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس حسن عابدینی پسا کرونا ویروس کرونا قدرت نمایی توییتر قدرت نمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین

سرهنگ سیدقاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه ۱۰ عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، ادامه داد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • قدرت‌نمایی حکیمانه
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها