Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@10:12:48 GMT

ظاهر شدن رهبر کره شمالی در انظار عمومی + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۹۷۴۶

ظاهر شدن رهبر کره شمالی در انظار عمومی + عکس

رهبر کره شمالی برای افتتاح یک کارخانه کود سازی در انظار عمومی ظاهر شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نوشت: رهبر کره شمالی در آستانه روز جهانی کارگر در مراسم تکمیل ساخت کارخانه کود شیمیایی شرکت کرد. خاطرنشان می‌شود که این اولین حضور وی در انظار عموم در ۲۰ روز گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، جی سونگ هو، یک شهروند سابق کره شمالی که در سال ۲۰۰۶ از این کشور گریخته و اکنون در قوه مقننه کره جنوبی کار می‌کند، گزارش‌های منتشره درباره مرگ کیم جونگ اون را تقریباً ۱۰۰ درصد دقیق نامیده بود. وی ادعا کرد که کیم جونگ اون هفته گذشته درگذشته است..

کیم جونگ اون از ۱۱ آوریل در انظار عموم ظاهر نشده است. وی جشن ۱۵ آوریل در مراسم زادروز کیم ایل سونگ، پدربزرگ خود و بنیانگذار کره شمالی شرکت نکرده بود. به دلیل غیبت وی، شایعاتی درباره مرگ یا بیماری احتمالی وی پدیدار شده بود.

تائه یونگ هو، سفیر پیشین کره شمالی در لندن، که در سال ۲۰۱۶ به کره جنوبی گریخت، اظهار داشته که رهبر کره شمالی نمی‌تواند به طور عادی بایستد یا راه برود. اطلاعاتی در این باره وجود داشت که وی در حالت اغما قرار دارد. در روسیه شایعات مربوط به درگذشت کیم جونگ اون را رد کرده بودند. در ایالات متحده غیبت کیم جونگ اون را غیرمعمول نامیده و برای روبرو شدن با هر حادثه‌ای در کره شمالی آماده شده بودند.

کد خبر 421683

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون روز جهاني كارگر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رهبر کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!

کارشناس بهداشت ایمنی غذایی با هشدار نسبت به خرید زولبیا و بامیه رنگی، گفت: عمدتا برای رنگی کردن زولبیا و بامیه از رنگ‌های غیرمجاز استفاده می‌شود، لذا از مردم درخواست داریم به هیچ عنوان زولبیا و بامیه رنگی خریداری نکرده و در صورت مشاهده چنین مواردی آن را با سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ اولین نکته مهم در خرید زولبیا و بامیه توجه به رنگ و ظاهر آن است. زولبیا و بامیه سالم و تازه معمولا به رنگ قهوه‌ای روشن و شفاف است و اگر رنگ آن خیلی روشن یا خیلی تیره باشد مشکل دارد و باید از خرید آن خودداری کرد.

از زولبیا و بامیه به عنوان یکی از خوراکی‌های ویژه ماه مبارک رمضان یاد کرد و افزود: بسیاری افراد این خوراکی را برای افطار در ماه مبارک رمضان خریداری می‌کنند و با توجه به مصرف بالای آن در جامعه نیاز است افراد به نکاتی هنگام خرید زولبیا و بامیه دقت کنند.

کارشناس بهداشت گفت: اولین نکته مهم در خرید زولبیا و بامیه توجه به رنگ و ظاهر آن است. زولبیا و بامیه سالم و تازه معمولا به رنگ قهوه‌ای روشن و شفاف است و اگر رنگ آن خیلی روشن یا خیلی تیره باشد مشکل دارد و باید از خرید آن خودداری کرد.

وی افزود: زولبیا و بامیه‌ای که خیلی سفید باشد، یا مواد اولیه آن مناسب نبوده یا مواد دیگری به آن اضافه شده است و اگر رنگ آن قهوه‌ای خیلی تیره باشد یا از روغن سوخته و چند بار مصرف برای تهیه آن استفاده شده و یا دقت لازم در پخت آن صورت نگرفته است، بنابراین رنگ ظاهر عامل موثری در انتخاب زولبیا و بامیه مرغوب است.

این کارشناس بهداشت ایمنی غذایی با هشدار نسبت به خرید زولبیا و بامیه رنگی، گفت: عمدتا برای رنگی کردن زولبیا و بامیه از رنگ‌های غیرمجاز استفاده می‌شود، لذا از مردم درخواست داریم به هیچ عنوان زولبیا و بامیه رنگی خریداری نکرده و در صورت مشاهده چنین مواردی آن را با سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

خدادادیان گفت: نکته مهم دیگر خرید زولبیا و بامیه از مراکز معتبر است، چرا که این مراکز بصورت مداوم تحت نظارت بازرسان بهداشت قرار دارند.

وی افزود: بازرسان وسایل مورد نیاز برای آزمایش روغن و تعیین میزان استفاده از جوش شیرین را در زولبیا و بامیه همراه داشته و در همان محل بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند؛ بنابراین با خرید از مراکز معتبر و مجاز افراد می‌توانند نسبت به سلامت محصولات خریداری شده اطمینان حاصل کنند.

خدادادیان گفت: برخی شیرینی فروشی‌ها برای افزایش حجم زولبیا و بامیه از جوش شیرین استفاده می‌کنند و در همین راستا بازرسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و حتما میزان استفاده از جوش شیرین را اندازه می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه به کره شمالی رفت
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • کشف و امحای ۷ تن مواد غذایی فاسد در خراسان شمالی
  • (تصاویر) عکس‌هایی زیبا از جونگ ریو وون بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است