Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@14:46:01 GMT

مجوز برگزاری مجمع عمومی بانک شهر برای سال ۹۷ صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۹۹۵۲

مجوز برگزاری مجمع عمومی بانک شهر برای سال ۹۷ صادر شد

امتداد - بانک مرکزی با ارسال نامه‌ای و تعیین ۶ شرط، مجوز برگزاری مجمع عمومی بانک شهر برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را صادر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، براساس نامه‌ای که به امضای عبدالمهدی ارجمندنژاد و مهدی عطوان از جانب اداره نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی برای احمد درخشنده مدیرعامل بانک شهر ارسال کرده‌اند، با رعایت ۶ شرط اجازه برگزاری مجمع عمومی این بانک برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این شروط رعایت کامل ضوابط و مقررات ابلاغی بانک مرکزی در خصوص طبقه‌بندی دارایی‌ها و ذخیره‌گیری مطالبات، اعمال ثبت‌های اصلاحی و انجام تعدیلات سنواتی در صورت‌های مالی سال ۹۸ است.

مجمع عمومی بانک شهر قرار است روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با دستور جلسه استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره، تعیین پاداش هیات مدیره و سایر موارد اعلام شده است.

این مجمع قرار است ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات بانک شهر واقع در تهران، ضلع جنوب غربی میدان فردوسی، پلاک ۲۶ برگزار خواهد شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مجمع عمومی بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری هفته گرافیک ۱۴۰۳ با حضور بهرام کلهرنیا رییس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، محمدرضا خاکساری دبیر این دوره هفته گرافیک، سعید باباوند نایب رییس هیأت مدیره و نواب قزلباش خزانه‌دار انجمن، عصر دوشنبه سوم اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

«هفته گرافیک» یکی از گمشده‌های ما است

بهرام کلهرنیا در ابتدای نشست گفت: قبل از ورود به اصل ماجرا چکیده‌ای از یک کلید مهم معناساز مطرح می‌کنم. برای اینکه انجمن را به‌عنوان مهم‌ترین انجمن هنری بشناسانیم، گرفتاری‌های بسیاری داشتیم و هیات مدیره کنونی از دل اعضای جوان انجمن شکل گرفت. این انجمن به سبب بدفهمی بسیاری از افراد تا لبه سقوط جلو رفت و احیای یک انجمن متین بسیار کار سختی بود. به همین دلیل از همین تریبون از دوستانی که انجمن را مراقبت کردند قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: امروز انجمن طراحان گرافیک سازوکارش را به دست آورده است. برخی هم هستند که با خرده‌گویی، سنگ‌اندازی می‌کنند اما این خرده‌گویی‌ها چیزی نیست که بخواهیم به آنها توجه کنیم.

توجه به جوانان در هیات مدیره جدید انجمن طراحان گرافیک

رییس هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک ادامه داد: موضوع دوم، ماهیت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران است؛ در جهان سابقه شکل‌گیری انجمن‌ها مشخص و قابل مطالعه است؛ اعضای تشکل‌ها پا جلو می‌گذارند و در دوره‌های متفاوت با کارکردهای مختلف کارهایی را جلو می‌برند. اینها نه برای مصارف صنفی بلکه در واقع برای دستیابی به آرزوهایشان دورهم جمع می‌شوند.

وی اظهار کرد: هنرمندان در مقابل دشواری‌های بسیاری در زندگی روزمره تلاش می‌کنند که این موضوع، مورد غفلت واقع شده است که به نبود سیستم پابرجا و سیستم مدیریتی ثابت برمی‌گردد. انجمن درصدد است تا به فرصتی فرهنگی توجه کند و در این راستا هفته گرافیک را برگزار می‌کند که یکی از گمشده‌های ما است.

کلهرنیا بیان کرد: روزی به عنوان روز جهانی دیزاین وجود دارد که ما هفته آن را گرامی می‌داریم و در تناسب با بقیه دیگر جمعیت‌های جهانی تصمیم گرفته‌ایم پرچم گرافیک را بالا نگاه داریم، چون گرافیک سبب بهبودی زندگی اجتماعی می‌شود و هیچ‌یک از هنرها نیرویی چون گرافیک دارا نیستند، بنابراین این پرچم نباید زمین انداخته شود.

بزرگداشت کامران کاتوزیان و نمایشگاهی برای نسل جدید گرافیک

محمدرضا خاکساری دبیر هفته گرافیک ۱۴۰۳ نیز گفت: انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران به عنوان مرجع برگزارکننده رویدادهای مهم و اثرگذار در حوزه گرافیک ایران همگام با جامعه بین‌المللی گرافیک با محوریت سازمان جهانی ico-D هر ساله اقدام به برگزاری هفته گرافیک می‌کند. هفته گرافیک از ۷ الی ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. مراسم گشایش این رویداد سالانه جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۷ در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان با حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه طراحی گرافیک ایران برگزار و بزرگداشت استاد کامران کاتوزیان طراح برجسته و پیشرو در عرصه طراحی گرافیک در ایران نیز به عنوان بخش ویژه‌ای از این رویداد در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه توضیح داد: از سایر برنامه‌های این هفته می‌توان به نمایشگاهی از آثار استاد کامران کاتوزیان و نمایشگاه «در جستجوی نسل نو» اشاره کرد که در روز آغازین این هفته در نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد. تعداد افراد شرکت‌کننده در نمایشگاه «در جستجوی نسل نو» ۴۲ نفر است که از این تعداد، ۹۸ اثر دریافت کردیم و به عنوان یک تشکل صنفی که رویکردی دارد، این آثار مورد بررسی ساعد مشکی، تهمتن امینیان و بهراد جوانبخت قرار گرفت و آثار نمایشگاه انتخاب شدند.

همچنین، در روزهای پایانی هفته گرافیک نیز دو نشست با عنوان «رو در رو» با دو موضوع بسته بندی و دیزاین در نظر گرفته شده است که روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

دبیر هفته گرافیک ۱۴۰۳ عنوان کرد: اگر بخواهم درباره مزیت‌های هفته گرافیک ۱۴۰۳ بگویم، سعی شده در این هفته به ویژه با رویکردی که هیات مدیره دارد توجهی ویژه به نسل نو داشته باشیم چراکه همیشه هسته اصلی این انجمن از برخی معدود دوستان بود که آنها هم عده‌ای را دور خود جمع می‌کردند و ما سعی کردیم آن را برطرف کنیم. به همین دلیل مشارکت اعضای جوان را پررنگ کردیم و نمایشگاه «در جستجوی نسل نو» در راستای تحقق همین هدف است تا جوانان در بخش اجرایی مشغول شوند و از ایده‌های آنها استفاده کنیم.

نواب قزلباش مسوول آموزش انجمن صنفی درباره نمایشگاه آثار کامران کاتوزیان گفت: استاد کامران کاتوزیان یکی از چهره‌های تاثیرگذار عرصه گرافیک است که مشخصاً درخشان‌ترین دوره کاری او مربوط به آژانس آوانگارد است. این استاد یکی از پیشروهای و سردمدارانی بود که به احیای شرکت‌های تبلیغاتی پرداخت و دیدن نمونه کارهایی که حاصل فعالیت این استاد بوده است، می‌تواند راهگشا باشد و هم از نظر پژوهش و هم تاریخی حایز اهمیت است.

وی تصریح کرد: بخش اعظمی از این نمایشگاه، رویکرد آموزشی دارد. اتفاق بزرگ هفته گرافیک، فرصت دادن و استفاده از ظرفیت‌های موجود است و فکر می‌کنم هفته گرافیک رویکردی است که باید چهره‌های جوان و جدید در آن معرفی شوند.

مشکلات موزه گرافیک چطور رفع شد؟

بهرام کلهرنیا رییس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره موزه گرافیک و مشکلاتی که این موزه با سازمان زیباسازی تهران داشت، گفت: من همیشه دوست دارم به جای مشکلات درباره پیروزی‌ها و دستاوردها صحبت کنم، به همین دلیل از سازمان زیباسازی تهران به دلیل در اختیار گذاشتن ساختمانی تاریخی در باغ اناری (پارک پلیس کنونی) بسیار تشکر می‌کنم. در واقع مشکلی که شما از آن صحبت می‌کنید، مشکل نبوده و به اعتقاد من، بدفهمی وجود داشته است و تصور بر این بوده که آن فضا کارکردهایی چون کافی شاپ و رستوران دارد که این موضوع در مذاکراتی با این سازمان، رفع و حل شد. موزه گرافیک پابرجایی خود را همچنان دارد و ما سنگربان یک موضوع فرهنگی هستیم و وظیفه داریم برای بهبود شرایط تلاش کنیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر درباره حاشیه‌های هیات مدیره قبلی و لغو جلسه مجمع عمومی انجمن گرافیک توضیح داد: ما هم مثل هر تشکل دیگری ممکن است از خود و جایگاه‌مان دریافت بد داشته باشیم. انجمن طراحان گرافیک انجمن بسیار پویایی است و در دوره‌های قبل از اتفاقات و ناخشنودی‌های اتمسفر جهان و روزگار اثر پذیرفتیم و گاهی اوقات مخاطراتی برای ما به وجود آمد. همچنان که ممکن است حضور من نیز به سبب بدفهمی‌های من، مشکلاتی را سبب شود. مشکلات در حال حاضر حل شده است.

وزارت کار در برابر سرنوشت صنفی ما خوب عمل نکرد

کلهرنیا تصریح کرد: وزارت کار، ارگانی که ما از آن مجوز گرفتیم، در برابر سرنوشت صنفی ما خوب عمل نکرد و ما مدت زیادی انرژی گذاشتیم تا خودمان را بازتعریف کنیم و مجبور شدیم برای اینکه یک حساب بانکی داشته باشیم روزهای پرشماری را وقت صرف کنیم. نظام اداری پیر و خسته است و ما نیز به دوستان در ارگان‌ها خرده نمی‌گیریم، ما می‌خواهیم ترقی‌خواه و خیرخواه باشیم و از خوبی و پیشتازی بگوییم.

وی همچنین درباره بهره‌گیری از فضای موزه گرافیک در هفته گرافیک گفت: ما در هفته گرافیک از فضای موزه گرافیک استفاده نکردیم اما روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه به دعوت احمد محیط طباطبایی در خانه پروین اعتصامی، نشستی با موضوع موزه گرافیک به بهانه هفته گرافیک خواهیم داشت.

رونمایی از پوستر هفته گرافیک با متریال پتوی نجات

در پایان نشست خبری، از پوستر هفته گرافیک ۱۴۰۳ رونمایی شد و علیرضا مهابادی نماینده استودیو «است» که مسوولیت طراحی این پوستر را عهده‌دار بوده، گفت: بستری که برای طراحی پوستر در نظر گرفتیم، پتوی نجات است، چراکه کوچکترین انرژی محیطی سبب حفظ آدمی می‌شود. وضعیت بحرانی که جامعه درگیر آن است، به نوعی در ذهن ما جرقه زد و به این نتیجه رسیدیم که هنرمند از وسیله شخصی‌اش در اثر هنری‌اش استفاده می‌کند و احساس کردم در این وضعیت به پتویی پناه ببریم. متریال پتوی نجات را به همین دلیل انتخاب کردیم که هم پناهگاه است و هم شکل انعکاسی‌اش حرفی برای گفتن دارد و در صورت اضطرار نیز استفاده می‌شود. پوستر را در قطع‌های بزرگ‌تر نیز چخواهد شد.

کلهرنیا در پایان درباره این پوستر گفت: این پوستر به مثابه معنا انتخاب شده است چون ما در وضعیتی هستیم که به پشتیبانی نیاز داریم و متریال پتوی نجات ایده‌ای بسیار بکر و زبده است.

کد خبر 6085816

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس