Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@20:34:33 GMT

نجات پیرزن ۷۰ ساله پس از ۱۰ ساعت در جنگل

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۰۰۹۱

نجات پیرزن ۷۰ ساله پس از ۱۰ ساعت در جنگل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عبادت عبدلی، رئیس جمعیت هلال‌احمر خداآفرین در استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خدآافرین طی یک عملیات ۱۰ ساعته شبانه روزی پیرزن گمشده در جنگل‌های ارسباران را پیدا و تحویل خانواده‌اش کردند.  

وی گفت: چهارشنبه شب ۱۰ اردیبهشت، حوالی ساعت ۲۳ شب بدنبال دریافت خبر گم شدن یک پیر زن ۷۰ ساله از طریق اداره مرفوک نیروی انتظامی و تماس تلفنی دادستان خداآفرین در روستای سیغین از توابع بخش مرکزی خداآفرین، بلافاصله با هماهنگی EOC مرکز کنترل اطلاعات و هماهنگی عملیات‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان و معاون امداد و نجات، نسبت به سازماندهی و اعزام نیروهای عملیاتی در قالب دو تیم و دو خودروی عملیاتی از هلال‌احمر و یک خودروی عملیاتی از هنگ مرزی و اعزام به محل اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: نیروهای اعزامی تقریبا حوالی ساعت ۱۲ نیمه شب عملیات جستجو در میان سنگلاخ‌ها و جنگل‌های منطقه را آغاز کردند.  

رئیس هلال‌احمر خداآفرین گفت: این عملیات تا ساعت چهار بامداد ادامه یافت ولی نتیجه‌ای حاصل نشد و ادامه عملیات به طلوع آفتاب موکول شد.  

عبدلی اضافه کرد: همزمان با طلوع آفتاب عملیات جستجو دوباره ادامه یافت تا اینکه بالاخره این مادر جسور روستایی به مدد الهی حوالی ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت از شب سرد جنگلی، جانم سالم بدر برده و نزدیکی روستای اوزباشان (لته جان) توسط نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خداآفرین، در صحت و سلامتی پیدا و تحویل خانواده‌اش شد.  

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات موفق نیروهای مردمی، مرزبانی، نیروی انتظامی نهایت همکاری را اعمال کردند.  

کد خبر 507121 برچسب‌ها مرزباني استان آذربایجان شرقی هلال احمر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرزباني استان آذربایجان شرقی هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد

حسن مصفا گفت: ظهر امروز بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در روستای گو از توابع بخش مرکزی زرآباد اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل انسداد راه‌های مواصلاتی در پی بارندگی‌ های اخیر بدون پرواز بالگرد امکان موفقیت در این ماموریت وجود نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بالگرد امدادی این سازمان در محلی مناسب فرود آمد و پس از بررسی‌های انجام شده نیروهای امدادی‌ جمعیت هلال احمر اقدام به انتقال نوزاد به همراه خانواده به مرکز درمانی کردند.

وی گفت: نوزاد بیمار توسط بالگرد سازمان امداد و نجات به شهرستان کنارک منتقل و به موقع به مرکز درمانی تحویل داده شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل