Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-28@11:37:31 GMT

پشیمانی مرد همسرکش از اقدام به خودکشی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۰۳۸۲



مردی که پس از قتل همسرش تصمیم به خودکشی داشت، درحالی‌که فقط دقایقی با مرگ فاصله داشت، پشیمان شد و با اورژانس تماس گرفت و خود را نجات داد.

به گزارش شرق ، متهم این پرونده مردی 60 ساله است که اعتراف کرده همسر دوم خود را با چاقو به قتل رسانده و قصد خودکشی داشته، اما قبل از مرگ اورژانس را خبر کرده است.

این متهم که اکنون در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران است، در اظهارات خود گفت: همسر اولم را سال 91 بعد از 30 سال زندگی مشترک به‌خاطر اختلافاتی که داشتیم طلاق دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سال قبل هم بازنشسته شدم. یک پسر و سه دختر دارم.

دوتا از دخترانم ازدواج کرده‌اند و نوه هم دارم. در این مدت گاهی نزد یکی از دوستانم در شمال کشور می‌رفتم و به او سر می‌زدم. در این سفرها با یکی از آشناهای دوستم که زنی متولد سال 1353 بود و در داروخانه کار می‌کرد آشنا شدم. سال 92 پس از آشنایی با او ازدواج کردم و برای زندگی به تهران آمدیم و در خانه من که در محدوده امام حسین (ع) است زندگی می‌کردیم.

اوایل شرایط خوب بود، اما بعد از مدتی همسرم با بچه‌هایم اختلاف پیدا کردند و اختلاف‌ها آن‌قدر زیاد شد که بچه‌ها خانه‌‌ای جدا برای خودشان گرفتند. همسرم که بعد از ازدواج کار نمی‌کرد، بعد از مدتی 180 سکه‌ و دو دانگ خانه‌ای که مهریه‌اش بود را به اجرا گذاشت. این اتفاق پنج ماه بعد از ازدواجمان رخ داد. به‌خاطر اختلافات به‌وجودآمده همسرم قهر کرد و به شهر خودشان رفت. من بعد از مدتی دنبالش رفتم تا او را برگردانم.

این متهم به همسرکشی در ادامه اظهاراتش گفت: در این مدت خیلی به همسرم سوءظن داشتم و تصور می‌کردم شاید با کسی در ارتباط است که رفتارش عوض شده. حتی دوربین مداربسته هم کار گذاشته بودم. هروقت از او سؤال‌وجواب می‌کردم که آیا با کسی ارتباط داری یا نه، حرف‌های متناقض می‌زد. به‌همین‌خاطر از زنم شکایت کردم. مدارکی به دادگاه دادم و اعلام کردم به زنم مشکوک هستم. این ماجرا پنج، شش سال طول کشید و در نهایت دادگاه هم رأی به صلح و سازش و ادامه زندگی مشترک داد.

این مرد درباره ماجرای منجر به قتل نیز می‌گوید: این ماجراها ادامه داشت تا اینکه 28 فروردین از صبح با هم دعوا داشتیم و ماجرا طولانی شد. بعد‌ازظهر بود که من به سمت آشپزخانه رفتم، چاقو را برداشتم و از شدت عصبانیت دو ضربه چاقو به شکم همسرم زدم. وقتی بیهوش شد و روی زمین افتاد، فهمیدم مرده است. ترسیدم، چون اصلا تحمل زندان را نداشتم و نمی‌خواستم قصاص شوم، به‌همین‌خاطر با چاقو رگ دست خودم را هم بریدم.

او درباره نجاتش از مرگ می‌گوید: بعد از دو، سه ساعت که خون‌ریزی داشتم و در زمانی که حس کردم آخرین نفس‌ها را می‌کشم و حالم خیلی بد شده بود به اورژانس زنگ زدم و من را که بیهوش شده بودم به بیمارستان بردند و بعد از آن من به همه‌چیز اعتراف کردم. الان هم که حالم بهتر شده، من را برای تحقیقات به دادسرای جنایی برده‌اند.

این متهم پس از ثبت اظهاراتش در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران توسط بازپرس مرادی برای تحقیقات تکمیلی به اداره آگاهی تهران فرستاده شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!

آفتاب‌‌نیوز :

وین آیوی، کلانتر شهرستان بروارد گفت، لورن دونالدسون و سگ پلیس به نام زپلین یک دستگیری جنایتکارانه را در بالای پل انجام داده بودند و در حال حرکت به سمت ماشین گشت خود بودند که ناگهان زپلین سعی کرد از روی گاردریل بپرد.

خوشبختانه لورن به سرعت چنگ خود را بر بند زپلین محکم کرد و از این کار جلوگیری کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • فیلم| جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان
  • تابستان در تهران جیره بندی آب نخواهیم داشت
  • تابستان جیره بندی آب نخواهیم داشت
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • (ویدئو) جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!
  • چند اشتباه رایج برای رفع پشیمانی از پرخوری
  • اقدام آبروبَر صداوسیما در فضای مجازی وایرال شد