Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@06:14:21 GMT

افتتاح راه آهن رشت - انزلی تا سال 1400

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۰۴۵۴

به گزارش ایلنا از رشت، میرشس مومنی زاده با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و رئیس جمهور آمریکا به قول خودش با وضع تحریم های فلج کننده به دنبال از هم پاشیدگی نظام اقتصادی و ایجاد بن‌بست در کشور بود، افزود: اماخوشبختانه نظام جمهوری اسلامی همچنان با قوت در مقابل همه این تحریم‌ها بدون اینکه مشکلات و کمبودهای محسوسی در کشور ایجاد شود، ایستادگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پرتاب ماهواره نور، گفت: پرتاب این ماهواره و قرار گرفتن آن در مدار زمین یک افتخار ملی در سطح جهان محسوب می شود و همه این دستاوردها در شرایط وجود تحریم های سخت علیه کشور به دست آمده است.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پرهیز از ایجاد جو یاس و ناامیدی در کشور، خاطر نشان کرد: خوشبختانه علیرغم همه تحریم های ظالمانه، روند توسعه در کشور متوقف نشده و این روند با شتاب در حال طی شدن است.

مومنی زاده با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در سطح استان گیلان، تصریح کرد:  بهره برداری از بزرگراه و افتتاح خط راه آهن قزوین رشت از جمله اقدامات بسیار بزرگی بود که در همین شرایط تحریم و فشار سخت بین المللی در استان صورت پذیرفت که باید از دولت تدبیر و امید و به طور ویژه از آقای دکتر نوبخت بابت پیگیری هایی که در این زمینه داشته اند، تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه راه آهن رشت- انزلی در ادامه خط راه آهن رشت- قزوین از جمله دیگر اقدامات توسعه ای است که با قوت در سطح  استان در حال پیگیری است، اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که این پروژه می تواند در توسعه اقتصادی استان داشته باشد، تمام تلاش ها و پیگیری ها بر آن قرار گرفته تا این پروژه  تا سال 1400 به بهره برداری برسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان جنگ راه آهن ماهواره تحریم ها راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، علی دهقانی افزود: با توجه به تاکید رئیس قوه قضائیه در مورد وصول حق آلایندگی استان‌ها، در راستای عدالت اجتماعی و تحقق حقوق عامه مردم خوزستان، مطالبات معوق چهار شرکت نفت و گاز استان به حیطه وصول درآمده که پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور مصالح استان و بهبود محیط زیست و تأمین منابع شهرداری‌های استان از سوی مدیران مربوطه هزینه می‌شود.
او ادامه داد: با توجه به صدور احکام نمایندگی از سوی این دادگستری برای نماینده تعرفه شده از سازمان امور مالیاتی کشور، جمع وصولی عوارض آلایندگی با احتساب ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ و فروردین سال جاری، به مبلغ ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
رئیس کل دادگستری استان با تقدیر از پیگیری‌های رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جهت پیگیری وصول عوارض آلایندگی در سال گذشته و فروردین‌ماه سال جاری، گفت: این دادگستری همکاری‌های لازم را در راستای تحقق درآمد‌های عمومی کشور به ویژه وصول عوارض آلایندگی و پیگیری حقوق مردم، کما فی سابق پیگیری و معمول خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست | باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • نفت خط مقدم رشد اقتصادی