Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی زیدآبادی مدیر امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع مس سرچشمه در تشریح جزئیات این خبر گفت: یکی از اهداف مجتمع برای ارتقا سطح ایمنی و سلامت کارکنان و ذی نفعان، پیوستن به مجامع بین المللی جهت استفاده از بهترین تجارب جهانی سازمان‌های عضو بوده است.

وی ادامه داد: یکی از شناخته شده ترین سازمان‌های بین المللی که در زمینه ایمنی و سلامت تحت نظارت سازمان ملل فعالیت می‌کند، انجمن بین المللی تأمین اجتماعی است که البته نهاد مرتبط با این سازمان در ایران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در یک سال گذشته مجتمع مس سرچشمه با تلاش‌های مداوم در حوزه ایمنی و سلامت و ارتباط با انجمن بین المللی تأمین اجتماعی «ISSA»، باعث شد که در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۰، شرکت ملی صنایع مس ایران «NICICO» به عنوان اولین شرکت ایرانی به بخش «ISSA Mining» انجمن بین المللی تأمین اجتماعی زیر مجموعه سازمان بین المللی کار «ILO» بپیوندد.

زید آبادی در معرفی انجمن بین المللی تأمین اجتماعی «ISSA» چنین گفت: این انجمن درسال ۱۹۲۷ تحت نظارت سازمان بین المللی کار از سازمان‌های تابعه سازمان ملل، تأسیس شد و بالغ بر ۳۲۰ سازمان برجسته از ۱۶۰ کشور جهان در آن عضویت دارند که مقر آن در ژنو سوئیس است.

وی بیان کرد: «ISSA» یک سازمان بین المللی پیشرو در جهان برای مؤسسات تأمین اجتماعی، دپارتمان‌ها و سازمان‌های حاکمیتی است که از طریق رهنمودهای حرفه‌ای، دانش تخصصی، خدمات و پشتیبانی، تعالی را در مدیریت تأمین اجتماعی ارتقا می بخشد تا اعضای خود را در سراسر جهان قادر سازد سیستم‌ها و سیاست‌های پویا تأمین اجتماعی را توسعه دهند.

وی عنوان کرد: شش تریلیون دلار توسط اعضا این سازمان در حوزه ایمنی، سلامت و رفاه سرمایه گذاری شده است، سه میلیارد نفر توسط اعضای آن تحت پوشش قرار گرفتند و بیش از ۶۰۰ شیوه نامه در پایگاه داده سازمان موجود است.

مدیر امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم همه مدیران، در تمام سطوح، کارشناسان، سرپرستان و کارکنان از جمله پیمانکاران، به کمپین «VISION Zero» چشم انداز صفر، در مجتمع بپیوندند. ما در تلاش هستیم، مجموعه قواعد نجات بخش جان انسان‌ها «Life Saving Rules» را در دو سطح کارکنان و مدیران، بر اساس خطوط راهنمای «ISSA Mining» در مجتمع جاری کنیم.

زید آبادی با بیان اینکه در مجتمع مس سرچشمه تلاش می‌شود تا کارکنان در پایان شیفت کاری، سالم به منازل خود برگردند تصریح کرد: در مجتمع مس سرچشمه بر این باوریم که ایمنی از خود ما شروع می‌شود. لذا در تمام ارکان فعالیت‌های خود، تلاش می‌کنیم، ایمنی را به عنوان یک ارزش تلقی کنیم.

کد خبر 4914656

منبع: مهر

کلیدواژه: مس سرچشمه کرمان شرکت ملی صنایع مس ایران سازمان بین المللی کار ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین ایلام کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند مواسات گرگان جهش تولید بارش باران مجتمع مس سرچشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جراحی علمداری بااشاره به اینکه سال گذشته ۳۹۴ هزار و ۶۴۸ بیمه شده تحت پوشش این سازمان از خدمات آزمایشگاهی مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استفاده کردند، گفت: سهم سازمان برای پوشش هزینه‌های این آزمایش‌ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بود.

وی افزود: این آمار نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد از لحاظ میزان مراجعه و بیش از ۷۲ درصد از لحاظ میزان هزینه رشد داشته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ادامه داد: سال گذشته در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان زنجان بیش از ۱۱۲ هزار بار برای خدمات آزمایشگاهی مراجعه شده که نسبت به سال ماقبال آن هشت درصد رشد داشته است.

جراحی علمداری با تأکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در روند بهبود بیماران، گفت: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قرارداد روند خدمت و دقت در خدمات به طور مستمر رصد می‌شود تا از هرگونه انحراف و خطا در خدمات تشخیصی آزمایشگاه‌ها جلوگیری به عمل آید.

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • تامین ۲.۲ میلیارد دلار ارز تا پایان ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳