Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@14:13:07 GMT

افتتاح حساب اولیه مسکن اقدام ملی در قم اتوماتیک می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۰۹۶۹

افتتاح حساب اولیه مسکن اقدام ملی در قم اتوماتیک می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از افتتاح حساب اولیه به صورت اتوماتیک برای متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن صبوری با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ این تصمیم با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، حفظ جان هموطنان و همکاران اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در راستای حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و تسهیل در فرآیند ثبت نام و تکمیل مدارک متقاضیان این اقدام صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد: شیوه افتتاح حساب با بانک مسکن پس از اعلام مشخصات کامل ثبت نام شدگان به صورت متمرکز بوده که توسط ستاد بانک مسکن اعلام خواهد شد.

صبوری افزود: متقاضیان باید نسبت به واریز مبلغ تعیین شده اقدام کرده و مشخصات حساب به صورت پیامکی به متقاضیان اطلاع رسانی می شود.

وی در پایان گفت: در راستای حفظ فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ترددهای درون شهری، لازم است متقاضیان به اداره کل راه و شهرسازی استان قم، بنیاد مسکن و بانک مسکن مراجعه نکرده و منتظر ارسال پیامک باشند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن قم حقوق شهروندی افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد

سرهنگ سعید مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های مختلف مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتای بهارستان قرار گرفت و مأموران پلیس فتا پس از یکسری عملیات سایبری و فنی موفق به شناسایی و دستگیری متهم در بهارستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی بهارستان در تشریح جزئیات اقدام متهم اظهار کرد: متهم با طراحی لینک و نرم‌افزارهای جعلی آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تبلیغ و منتشر می‌کرد و مالباختگان نیز با خرید چنین نرم‌افزارهایی به درگاه جعلی (فیشینگ) دلالت که در هنگام واریز مبلغ ناچیز اطلاعات حساب بانکی آن‌ها در اختیار مجرم قرارگرفته و متهم اقدام به برداشت حساب آن‌ها می‌کرد.

مرادی با اشاره به اینکه متهم دستگیرشده تحت تعقیب از هفت استان بود بیان داشت: متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی شده ولی با ارائه ادله و مستندات به بزه خود مبنی بر چندین فقره برداشت غیرمجاز از کارت‌های بانکی مختلف به ارزش ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.

کد خبر 6062513

دیگر خبرها

  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد