Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه اکنون دانشگاه آزاد در جایگاه دوم لیگ برتر قرار داد، گفت: وزارت ورزش طی جلسه‌ای در هفته جاری در خصوص برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر تصمیم گیری خواهد کرد.

مهران احدی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص زمان برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: برگزاری این مسابقات بستگی به نظر وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده شده در هفته جاری وزارت ورزش در خصوص برگزاری این مسابقات جلسه‌ای برگزار خواهد کرد و در خصوص برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر تصمیم گیری می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در مسابقات تنیس روی میز فاصله اجتماعی وجود دارد و افراد می‌توانند این فاصله را رعایت کنند، احتمال برگزاری ادامه مسابقات وجود دارد؛ از طرفی نیز مسابقات دوره ای لیگ برتر تنیس روی میز برگزار شده است و تنها دو الی سه روز برای برگزاری مسابقات پایانی زمان نیز است. 

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: با توجه به برگزار شدن مسابقات دوره ای لیگ برتر تنیس روی میز، فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با توجه به این مسابقات می‌تواند نتایج مسابقات را اعلام کند. 

وی در خصوص جایگاه تیم تنیس روی میز در این لیگ گفت: اکنون با توجه به امتیازات تیم، در جایگاه دوم و نائب قهرمانی قرار داریم. در ادامه مسابقات ضمن حفظ این جایگاه برای کسب مقام قهرمانی نیز تلاش خواهیم کرد. اما با توجه به شناخت حریف خود (تیم پتروشیمی) و هزینه‌ای که این تیم در جذب ورزشکاران تیم ملی کرده است، کسب مقام قهرمانی در این لیگ سخت خواهد بود. 

احدی در خصوص تمرینات ورزشکاران در دوران کرونایی بیان کرد: یکی از مزیت‌های رشته ورزشی تنیس روی میز این است که ورزشکاران در منزل نیز می‌توانند، فضای تمرین را برای خود ایجاد کنند. ما با ورزشکاران خود مستمر در ارتباط هستیم و میزان تمرینات آنان را پیگیری می‌کنیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه میزان و نظم تمرینات من نیز در خانه بیشتر از گذشته شده است، ادامه داد: تنیس روی میز یک رشته فامیلی نیز شناخته می‌شود و اکنون در دورانی که در خانه هستیم، تمرینات ورزشکاران از گذشته نیز افزایش یافته است. 

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر تنیس روی میز ویروس کرونا کرونا ویروس برگزاری ادامه مسابقات تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد مسابقات لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر در حال برگزاری است که در سومین روز از این مسابقات در اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت آف شد.

در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

تیم ملی ایران با ۷ تیرانداز در این مسابقات حضور دارد. مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

کد خبر 6086605

دیگر خبرها

  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد