Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از اختصاص بسته‌های معیشتی به تاکسیرانان مبتلا به کرونا خبر داد. تاریخ انتشار: 11:46 - 13 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۳۲۴

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با اعلام اینکه طرح جداسازی رانندگان از مسافران در سه هزار دستگاه تاکسی به پایان رسیده است، افزود: کارشناسان بعد از اتمام مرحله اول، آغاز به بررسی و دریافت بازخورد‌ها از این طرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
طبق نظرسنجی‌ها تاکسیرانان از این طرح استقبال بسیاری داشته‌اند که بر همین اساس اجرای طرح ادامه خواهد داشت.   وی درباره چگونگی تأمین صفحه‌های جداساز، گفت: در شروع طرح، یک کارگاه با ظرفیت تولید حداکثر ۱۵۰ جداساز در روز فعالیت داشت که درحال حاضر به سه کارگاه افزایش پیدا کرده‌اند. تعداد کارگاه‌های تولید کننده صفحه‌های جداساز باید افزایش پیدا کنند تا روند اجرای طرح افزایش یابد.   به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، صفحه‌های جداساز حداقل تا یکسال دوام خواهند داشت و رانندگان به راحتی می‌توانند آن‌ها را چندبار جمع آوری و نصب کنند.   قنادان در ادامه افزود: در مرحله دوم این طرح با همکاری اداره کل پشتیبانی، ۱۵ هزار دستگاه تاکسی به جداساز راننده از مسافر مجهز خواهند شد.   وی درباره یکی دیگر از طرح‌های درحال پیگیری سازمان تاکسیرانی، گفت: قرار است که براساس خوداظهاری رانندگان تاکسی، آن دسته از افرادی که مشکوک به بیماری کرونا هستند، جهت پایش و انجام آزمایش‌های مربوطه به شهر سالم معرفی شوند.   بیشتر بخوانید: اداره تهران روزانه به ۵۰ تا ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد قنادان با بیان اینکه ارسال بسته‌های معیشتی به تاکسیرانان مبتلا به کرونا ادامه دارد، افزود: مرحله اول توزیع بسته‌ها انجام شده و در هفته جاری مرحله دوم ارسال آغاز می‌شود. در مرحله اول توزیع موادضدعفونی کننده و ماسک با توجه به محدودیت در تأمین ملزومات بهداشتی، کالا‌ها به تاکسیرانان آسیب پذیرتر ارسال می‌شد. اما درحال حاضر تمامی تاکسیرانان حداقل یک‌بار این ملزومات را دریافت کرده‌اند.   به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، در هفته گذشته ۱۵ هزار لیتر موادضدعفونی کننده برای توزیع میان تاکسیرانان تحویل گرفته شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاکسیرانی تاکسیرانی کرونا بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • (تصویر) بانوی قاجاری که واردکننده تاکسی به تهران بود
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری