Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی زمان‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با بیان اینکه به دلیل بارش برف این جاده ۶ماه در سال بسته است،تاکید کرد: عملیات بازگشایی این جاده با ۸ دستگاه ماشین‌آلات شامل ۳ دستگاه بولدوزر، ۲ دستگاه لودر و ۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک راهداری و ۷ نفر نیروی انسانی از ۲۱ فروردین‌ماه امسال‌ آغاز شد و اکنون تردد در جاده با خودرو کمک‌دار امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در زمان بسته بودن جاده ۱۵ روستای دهستان موگویی، اهالی این دهستان برای مراجعه به مرکز چهارمحال و بختیاری مجبور به سپری کردن مسیر ۷ ساعته از مسیر بزنوید لرستان و یا گردنه کلوسه فریدن اصفهان بودند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اهالی موگویی هم‌اینک می‌توانند مسیر ۴۵ کیلومتری کوهرنگ تا نخستین روستای این دهستان را ۲ ساعته سپری کنند.

وی گفت: با تلاش نیروهای راهداری جاده ۷ روستای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ و ۶ روستای منطقه دیناران شهرستان اردل نیز بازگشایی شد و هم‌اکنون عزیمت به این روستاها از طریق تراکتور و خودروهای کمک‌دار امکان‌پذیر است.

به گزارش ایرنا، دهستان موگویی بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ ۱۵ روستا ۴ هزار و ۹۰۰ نفر جمعیت دارد.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است و یکی از برفی مناطق کشور است.

برچسب‌ها کوهرنگ روستای موگویی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ روستای موگویی چهارمحال وبختیاری کوهرنگ روستای موگویی چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این پروژه به طول ۶کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستا‌های بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستا‌ها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند..

لازم به ذکر است دهستان “ارمو” با جمعیت سه هزار نفر از دهستان‌های شهرستان دره شهر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • جاده جیرفت - بلوک بازگشایی شد
  • جاده جیرفت به بلوک بازگشایی شد
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری