Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@14:41:44 GMT

امکان تغییر حوزه امتحانی داوطلبان دکتری فراهم شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۲۰۸۳

امکان تغییر حوزه امتحانی داوطلبان دکتری فراهم شد

امکان ویرایش منحصر حوزه امتحانی داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۹ فراهم شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو اطلاعیه ۲۵ اسفند ۹۸ در خصوص تغییر تاریخ برگزاری آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۹، به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون مذکور می‌رساند که مقرر گردید تسهیلاتی برای ویرایش منحصراً حوزه امتحانی افرادی که ۶ تا ۱۴ آذرماه ۹۸ در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات ثبت‌نامی این داوطلبان از روز شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و داوطلبان تا فردا یکشنبه می‌توانند نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند و در صورت تمایل منحصراً حوزه امتحانی (بند ۳۳ تقاضانامه ثبت نام) را ویرایش کنند.

داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از اسامی شهرهایی که آزمون دکتری ۹۹ در آن‌ها برگزار می‌شود، به جدول اطلاعیه این آزمون در سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. آزمون دکتری سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز جمعه، ۹ خردادماه امسال در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 421719

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزمون کنکور دکتری سازمان سنجش و آموزش کشور سال 99 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حوزه امتحانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران

ایسنا/مازندران  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و نماینده تام‌الاختیار آزمون سراسری گفت: در کنکور امسال ۳۸ هزار و ۵۱۰  داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۱۷  داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۳  داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی هستند.

رحمت عباس‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون کنکور، اظهار کرد: آزمون سراسری به‌عنوان یکی از مولفه‌های امنیت ملی محسوب می‌شود.

وی افزود: این آزمون یکی از مقاطع حساس و تعیین‌کننده برای دانش‌آموزان و والدین آنهاست و تلاش تمامی حوزه‌های امتحانی در استان باید بر آن باشد تا کوچک‌ترین خدشه‌ای به اعتماد عمومی مردم وارد نشود.

وی از تمامی عوامل اجرایی و حفاظت، خواستار هماهنگی، هم‌افزایی بیش از پیش و رعایت دقیق دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی به منظور برگزاری آزمونی امن و با کیفیت شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران گفت: در کنکور امسال ۳۸ هزار و ۵۱۰  داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت می‌پردازند.

عباس نژاد تصریح کرد: از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۱۷  داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۳  داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی شهرهای آمل، بابل، بابلسر،‌ بندپی شرقی،‌ بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت می پردازند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳