Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس منتخب مردم شیراز وزرقان در مجلس یازدهم گفت:،سرمایه گذاران برای انتقال آب سد تنگ سرخ و شش پیر به شیراز آماده سرمایه گذاری هستند اما مسئولان نیز باید نگاه مثبت خود را در این راستا تبدیل به یک مدل اجرایی کنند.

ابراهیم عزیزی شنبه ١٣ اردیبهشت در نشست مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی، برخی مدیران واحدهای صنعتی و مصرف کنندگان کلان صنعتی آب و مسئولان آب استان فارس اظهار کرد: اگر با واقعیت‌هایی که استان فارس و شهرشیراز در زمینه آب شرب، صنعتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مواجه است، روبه رو نشویم، یعنی از واقعیت فرار کرده‌ایم.

او افزود: واقعیت این است که ما در شهرستان شیراز مشکل آب داریم؛ از طرفی ظرفیت‌هایی داریم که از آن استفاده نشده و معتقدم اگر مشکلات درست مطرح شود، مدیران استان بهتر می‌توانند برای حل مشکل کم آبی اقدام کنند.

منتخب مردم شیراز وزرقان در مجلس یازدهم با انتقاد از کم کاری‌ها در زمینه انتقال آب خلیج فارس به استان فارس، یادآور شد: چطور ممکن است از بندرعباس 970کیلومتر آب را به استان‌های دیگر انتقال داد اما 120 کیلومتر را نمی‌توانیم به استان فاس بیاوریم؟

عزیزی با بیان اینکه نباید برای حل مشکل کم آبی چشممان به دست دولت باشد، افزود: دولت منابعی برای این کار ندارد و نخواهد داشت و نیاز است واحدهای صنعتی و صنعتگران و واحدهای تولیدی در این زمینه یک تصمیم شجاعانه و هوشمندانه بگیرند.

او خاطرنشان کرد: اگر سرمایه گذاران استان پای کار بیایند، مشکل حل می‌شود اما متاسفانه در حال حاضر واحدهای صنعتی راحت ترین مسیر را برای تامین آب انتخاب کرده‌اند و چاره‌ای هم ندارند.

منتخب شیراز و زرقان در مجلس یازدهم تاکید کرد: از چاهی که محل تامین آب مردم است، نباید برای صنعت استفاده کرد لذا برای کوتاه مدت باید از منابعی که در اختیار داریم، تخصیص آب گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سد تنگ سرخ شيراز سرمايه گذاري سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ایوب رحیمی گفت: در سال گذشته تعداد ۳۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۵۵ هزار و۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۷۸ نفر به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

رحیمی نبود سرمایه در تأمین نقدیندگی را مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: واحدهایی که در سال جاری به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ده نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تأثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6080514

دیگر خبرها

  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد