Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@11:54:15 GMT

اکران «زمستان بود» به پایان کرونا گره خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۲۳۹۳

اکران «زمستان بود» به پایان کرونا گره خورد

فیلم سینمایی «زمستان بود» پس از بحران کرونا در تهران کلید می‌خورد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «زمستان بود» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی وحید پرشاد و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار است که با دریافت پروانه ساخت، زمستان سال گذشته وارد مرحله پیش تولید شد.

با انتخاب برخی از بازیگران و عوامل پشت دوربین، فیلمبرداری این فیلم در نهایت به دلیل شیوع ویروس کرونا مقداری به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با اعلام وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا قرار است به زودی و با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی این فیلم نیز مانند سایر تولیدات سینمایی مقابل دوربین برود.

«زمستان بود» فیلمی پربازیگر است و تاکنون در آن حضور بازیگرانی، چون الهام کردا، نازنین بیاتی، محمدرضا غفاری و شاهرخ فروتنیان قطعی شده است. سایر بازیگران فیلم نیز ظرف چند روز آینده انتخاب و اعلام خواهند شد.

«زمستان بود» مضمونی اجتماعی دارد و فیلمنامه آن نیز سال گذشته به قلم شهاب مهربان به نگارش در آمده است.

در این پروژه همچنین مهدی حق‌شناس به عنوان مجری طرح و مجتبی سلمانی به عنوان مشاور پروژه حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیلم سینمایی بیماری کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ نبی کیتا از وردربرمن کنار گذاشته‌شد!

هافبک سابق لیورپول با دردسر عجیبی مواجه شده‌است

طرفداری | باشگاه وردربرمن به دلایل انضباطی، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت. کیتا علاوه بر جریمه نقدی قابل توجه، از حضور در تمرینات وردربرمن منع شده و حتی اجازه حضور در رختکن این تیم را نیز نخواهد داشت.

یک روز قبل از جدال با بایرلورکوزن که با برتری ۵-۰ شاگردان ژابی آلونسو به پایان رسید، نبی کیتا مطلع شد که در ترکیب اصلی وردربرمن برای این جدال حضور ندارد، به همین دلیل تمرینات تیمش را با عصبانیت ترک کرد و با اتومبیل شخصی خود به خانه برگشت.

کلمنس فریتس، رئیس باشگاه وردربرمن درباره محرومیت نبی کیتا گفت:

به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای، رفتار نبی کیتا برای ما غیر قابل تحمل است. او با این کار، خودش را بالاتر از تیم قرار داد و کادرفنی و اعضای وردربرمن را در شرایطی پرتنش قرار داد‌.

 

نبی کیتا که تا سال ۲۰۲۶ با وردربرمن قرارداد دارد، اکثر بازی‌های تیمش در فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داده و تنها 106 دقیقه در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • رسمی؛ نبی کیتا از وردربرمن کنار گذاشته‌شد!
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد