Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:36:51 GMT

راه ارتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی باز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۲۵۶۱

راه ارتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی باز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمان‌پور مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جاده ۱۵ روستای دهستان موگویی بخش مرکز شهرستان کوهرنگ که با نخستین بارش برف سال ۹۸ مسدود شده بود بازگشایی شد.

او افزود: عملیات بازگشایی این جاده با هشت دستگاه ماشین آلات شامل سه دستگاه بولدوزر، دو دستگاه لودر و سه دستگاه ماشین‌آلات سبک راهداری و هفت نفر نیروی انسانی از ۲۱ فروردین ماه امسال آغاز شد و اکنون تردد در جاده با خودرو کمک‌دار امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان پور اضافه کرد: در زمان بسته بودن جاده ۱۵ روستای دهستان موگویی، اهالی این دهستان برای مراجعه به مرکز چهارمحال و بختیاری مجبور به سپری کردن مسیر هفت ساعته از مسیر بزنوید لرستان و یا گردنه کلوسه فریدن اصفهان بودند.

او ادامه داد: اهالی موگویی هم اکنون می‌توانند مسیر ۴۵ کیلومتری کوهرنگ تا نخستین روستای این دهستان را دو ساعته سپری کنند.

زمان پور گفت: با تلاش نیرو‌های راهداری جاده هفت روستای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ و شش روستای منطقه دیناران شهرستان اردل نیز بازگشایی شد و هم اکنون عزیمت به این روستا‌ها از طریق تراکتور و خودرو‌های کمک دار امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران دهستان موگویی نیرو های راهداری بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 گردنه تته اورامان در مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه هرساله به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است.

در همین زمینه؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان به خبرنگار تشنیم گفت: ادامه عملیات بازگشائی گردنه ته‌ته محور سروآباد ـ نودشه ـ پاوه توسط نیرو‌های راهداری شهرستان سروآباد در حال انجام است.

فرزاد حسنی افزود: با توجه به حجم بیش از حد برف و احتمال سقوط بهمن، بازگشائی مسیر ادامه دارد.

در همین راستا؛ عملیات بازگشایی این محور ارتباطی در مسیر سروآباد، نودشه- پاوه از یک ماه قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب