Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه گفت: با اتمام نصب سیستم‌ گرمایشی استاندارد در ۳۵ مدرسه با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در ۲ ماه اخیر، تمام ۱۴۵ مدرسه این شهرستان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

حضرتقلی دوجی با اعلام پوشش ۵۰ درصدی اینترنت پایدار مورد نظر آموزش و پرورش برای شبکه شاد در مراوه‌تپه، افزود: این شهرستان مرزی ۱۲ هزار و ۴۶۰ دانش آموز دارد که فقط ۱۹ درصد آنان در سامانه آموزش شاد ثبت نام کرده و از مطالب آموزشی ارائه شده توسط معلمان بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرماندار کلاله در پی انتشار اخباری مبنی بر اعلام وضعیت سفید بیماری کرونا در این شهرستان گفت: تاکنون نامه‌ای در مورد اعلام وضعیت سفید این بیماری در کلاله به مرکز بهداشت و فرمانداری ابلاغ نشده است.

علی‌اصغر بیانی افزود: بازگشایی اصناف و برخی مغازه‌ها در کلاله به معنای نبود ویروس کرونا نیست و شهروندان کماکان دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

**

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراوه تپه از آبگیری سازه سنگ و ملاتی حوضه آبخیز چنارلی خبر داد گفت: این آبگیری در نتیجه بارش‌های اخیر بهاری بود.

فرشید رحمانی افزود: ارتفاع مفید این سازه ۸ متر و ظرفیت مخزن آن در هر بارندگی به طور تقریبی ۱۰۰ هزار مکعب است.

رحمانی گفت: کنترل و کاهش فرسایش خاک، کنترل و مهار سیلاب، حفظ و تقویت و گسترش پوشش گیاهی، تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی و کاهش اثرات خشکسالی از اهداف مهم اجرای این سازه‌ است.

**

مدیرکل زندان‌های گلستان گفت: با تلاش مددکاران، شورای حل اختلاف، ستاد دیه، خیران و گذشت شکات، ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با پرداخت یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

علی‌اصغر رنجبر افزود: هم اینک ۱۷۵ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های گلستان محبوس و چشم انتظار کمک خیران و نیکوکاران هستند.

**

سرهنگ محمدرضا سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از دستگیری ۲ معتاد و یک شکارچی غیرمجاز در این منطقه خبرداد و گفت: از این افراد ۱۲۰ گرم موادمخدر، یک ترازوی دیجیتال وزن‌کردن مواد و یک اسلحه شکاری کشف شد.

**

فرماندار بندرترکمن گفت: پروژه پرورش اسب چوگان که در مساحت ۲هکتار و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال درحال ساخت است، هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

الیاس هیوه چی اظهار داشت: با توجه به گردشگرپذیر بودن بندرترکمن، این پروژه یکی از ظرفیت هایی است که هم با اغنای فرهنگی و هم در راستای پرورش اسب که مربوط به فرهنگ قوم ترکمن است سنخیت دارد.

**

رییس مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان سد وشمگیر گفت: امسال هزار و ۲۵۸ قطعه ماهی مولد کپور دریایی برای بازسازی ذخایر دریای خزر، در مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی سد وشمگیر تکثیر شد.

موسی حسن پور اظهار داشت: تکثیر این ماهیان به صورت نیمه مصنوعی و در ۳۰ هکتار از استخرهای این مرکز توسط کارشناسان مجرب شیلات انجام شد.

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس آگاهی بندرگز عتیقه‌جات مربوط به قرون متأخر اسلامی را از یک قاچاقچی اشیاء عتیقه در این شهرستان کشف کردند.

سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: در بررسی های پلیس مشخص شد متهم در زیرزمین یک منزل مسکونی قدیمی اقدام به حفاری غیرمجاز کرده بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش تغذیه دانش آموز دیه وزن سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس و ۲۰ سالن سرپوشیده استان اسکان یافته‌اند. - اخبار استانها -

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه هر سال بخشی از مسافران نوروزی از خانواده آموزش و پرورش هستند که اسکان آنها در مدارس شهرستان‌های مقصد انجام می‌شود اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز امسال 3 هزار و 500 کلاس درس در 460 مدرسه برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی تجهیز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 110 هزار و 818 مسافر نوروزی در مدارس استان بوشهر در قالب 10 هزار و 120 خانواده اسکان داده شده‌اند گفت: اولویت اسکان مسافران در مدارس استان بوشهر با فرهنگیان، کارمندان دولت و سپس مابقی اقشار مردم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: علاوه بر کلاس‌های درس، 20 سالن سرپوشیده و 8 اردوگاه آموزش و پرورش استان بوشهر در هنگام بارندگی در اختیار مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر در مدارس داشته‌اند افزود: استان بوشهر به دلیل داشتن ظرفیت‌های مهم گردشگری جزء 4 استان مقصد گردشگری کشور معرفی شده است.

موحدی با اشاره به پذیرش مسافران تا 12 فروردین در مدارس استان بوشهر تصریح کرد: 13 فروردین مدارس استان با همکاری مدیران و کارمندان آموزش و پرورش برای ادامه سال تحصیلی آماده می‌شوند.

وی تأکید کرد: مسافران که در فضا‌های آموزش و پرورش استان بوشهر از جمله اردوگاه‌ها، سالن‌ها و مدارس اسکان دارند برنامه سفر خودشان را تا پایان روز 12 فروردین تنظیم کنند تا با کمک کادر آموزشی، کلاس‌های درس برای 14 فروردین آماده‌سازی شوند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید