Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:24:19 GMT

دانش آموزان بسیجی نکایی از معلمان خود تجلیل کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۳۱۱۳

دانش آموزان بسیجی نکایی از معلمان خود تجلیل کردند

اسدی گفت: دانش آموزان بسیجی نکایی همزمان با گرامیداشت هفته معلم، از معلمان خود تجلیل کردند.

« مجید اسدی» امروز ( 13 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: امام راحل، معلمی را شغل انبیا دانستند و بدون شک ساخت آینده روشن انقلاب اسلامی در گرو تلاش معلمان دلسوز است که تلاش برای داشتن آینده سازان انقلاب اسلامی در دستان آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان نکا افزود: امروزه با شیوع ویروس کرونا، معلمان همچون همیشه در کنار دانش آموزان  در فضای مجازی و آموزش از راه دور هستند و آنان را تنها نگذاشتند و باید قدردان این تلاش ها باشیم.

 

وی اظهار کرد: با تلاش انجام شده  با دانش آموزان همگام شدیم و این آینده سازان با همراهی فرماندهان واحد بسیج هنرستان های شهید مصطفی خمینی و شهید مطهری نکا در اقدامی با حضور در درب منازل نمایندگان قشر دلسوز معلمان این مدارس با تقدیم شاخه گلی روز معلم را به این قشر زحمتکش تبریک گفتند و برای آنان سلامتی آرزو کردند.

 

اسدی گفت: دانش آموزان بسیجی نکایی همزمان با گرامیداشت هفته معلم، از معلمان خود تجلیل کردند تا تقدیری از تلاش های آنان در طول سال و  قدردانی از همدلی آنان در زمان شیوع کرونا باشد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجید اسدی روز معلم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دیدار جمعی از معالمان بسیجی با مقام معظم رهبری، دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تجلیل و تکریم از معلمان نمونه و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای معلم، جانبازان و ایثارگران شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
حجت الاسلام عبدی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، ترویجی و تبیین اندیشه‌های مطهر در قالب سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان عنوان کرد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان