Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی، محمد اله‌یاری در پیامی ضمن تبریک به عبدالحسین مختاباد  و چند هنرمند دیگر بخاطر توفیق در مسابقات جهانی موسیقی تبریک گفت.

اله‌یاری برای کسب این افتخار جهانی خطاب به مختاباد نوشت: کسب نشان طلای رقابت‌های ۲۰۲۰ جایزه‌ی موزیک جهانی، نشان از دانش، تجربه‌ی مفید و توانمندی‌های جنابعالی در ارایه‌ی چهره‌ی بین‌المللی موسیقی ایرانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره‌ای که بیش از پیش، نیازمند معرفی زوایای پیدا و پنهان هنر ایران اسلامی هستیم؛ موسیقی نقش مؤثر و شایسته‌ در عرصه‌ خطیر دیپلماسی فرهنگی ایفا می‌کند و نام وزین این مرز و بوم پرگهر را طنینی گسترده‌تر می‌بخشد. ضمن تبریک صمیمانه‌ی این رویداد ارجمند، دوام توفیق‌تان را از درگاه ایزد منان در عرصه‌های پیش روی این هنر شریف، آرزومندم.

اله‌یاری همچنین به سینا علم که برای نوازندگی در آلبوم «کمانه‌رو» و احمد میرمعصومی برای آهنگسازی آلبوم «نوازش لحظه‌ها» ، که نشان نقره و حامد حافظی برای تکنوازی سنتور در آلبوم «از برگ‌ها» و شاهین یوسف‌زمانی برای آهنگسازی قطعه «صبح»، نشان برنز را در همین جایزه دریافت کرده‌اند، تبریک گفت.

جایزه جهانی موسیقی به عنوان نهادی معتبر و بین‌المللی برای معرفی موزیسین‌های مستقل از سال ۲۰۱۱ پایه‌گذاری شد و هر ساله به ۹ هنرمند موسیقی نشان طلا، به صد نفر نشان نقره و به ۵۰ نفر نشان برنز اعطا می‌کند. این نخستین بار است که یک ایرانی در این رقابت‌ها، توانسته نشان طلایی دریافت کند.

برچسب‌ها  عبدالحسین مختاباد  محمد اله یاری دفتر موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالحسین مختاباد محمد اله یاری دفتر موسیقی عبدالحسین مختاباد محمد اله یاری دفتر موسیقی اله یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) گفت که پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک ۲۰۲۴ مغایر با روح المپیک است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندگان رشته‌های دوومیدانی المپیک 2024 در پاریس با تصمیم اتحادیه جهانی این رشته 50 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک 2024

دیوید لاپارتینت، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در واکنش به پرداخت جایزه نقدی به برندگان رشته دوومیدانی در المپیک پاریس گفت: تصمیم برای پرداخت جایزه به برندگان مسابقات دوومیدانی در المپیک 2024 مغایر با روح المپیک است. روح المپیک به اشتراک گذاشتن درآمد و جذب ورزشکاران بیشتر برای رقابت در سراسر جهان است. نه تنها تمام پول را در بهترین‌ها سرمایه‌گذاری کنید، بلکه آن را بین بقیه تقسیم کنید. اگر ما پول را روی بهترین ورزشکاران متمرکز کنیم، فرصت‌ها برای ورزشکاران باقی‌مانده در سراسر جهان از بین خواهد رفت.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی
  • دیپلماسی و میدان؛ تقابل یا هم افزایی