Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@15:10:33 GMT

تقدیر فرمانده سپاه الغدیر از معلمین استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۴۳۳۳

تقدیر فرمانده سپاه الغدیر از معلمین استان یزد

رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت روز معلم از معلمان مدرسه ریحانه النبی و خاتم الانبیاء یزد تجلیل به عمل آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، پیش از ظهر امروز رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به همراه علی نوری‌زاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان به مناسبت روز معلم از معلمین مدرسه ریحانه النبی و خاتم الانبیاء یزد تجلیل به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشمسی در این مراسم، با تقدیر از تلاش ها و زحمات معلمین در طول سال، گفت: معلمین در طول سال تلاش ها و زحمات بسیاری را در جهت آموزش مطالب مختلف به دانش آموزان که نسل آینده کشور هستند انجام می دهند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه الغدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون، گفت: توسط یک گروه جهادی در شهرستان کازرون ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان و ۳ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از شیراز، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: گروه جهادی شهید محمد نبی موذنی از پایگاه ام البنین شهرستان کازرون همزمان با ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) بسته‌های معیشتی جهت نیازمندان و جهیزیه به نوعروسان اهدا کرد.

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت گرم و ماکارونی با کمک خیرین به ارزش هربسته بیش از 600 هزار تومان در بین نیازمندان سطح شهر کازرون تقسیم شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در خصوص اهدا سه سری جهیزیه به نوعروسان، تصریح داشت: سه سری جهیزیه ایرانی شامل: گاز، لباسشویی، پنکه پایه دار، جاروبرقی، تلویزیون، قالی، پارچ و لیوان، سرویس چینی، قابلمه تفلون، فلاسک، مبل، چرخ خیاطی، پتو، تشک، بالشت، سرویس آشپزخانه و غیره به ارزش هر سری جهیزیه 60 میلیون تومان تهیه و به نوعروسان جهت شروع زندگی اهدا شد.

وی افزود: در امر کمک‌های مؤمنانه خیرین در شهرستان کازرون عنایت ویژه‌ای داشته اند که در این راستا اقدامات شایسته و بزرگی در طی این سال‌ها و همچنین امسال در دستور کار قرار گرفته و به سر انجام رسیده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از تلاش‌های خداپسندانه گروه جهادی شهید موذنی با مسئولیت خواهر بسیجی دادوند که در امر خدمت دهی به نیازمند به مدت 17 سال تلاش دارند تشکر کرد.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر