Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان به مناسبت ماه مبارک رمضان با امام جمعه جیرفت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان به مناسبت ماه مبارک رمضان با امام جمعه جیرفت دیدار و گفت و گو کرد.

 

حجت الاسلام «رضا سعادت فر» در این دیدار گفت: روزه نقش تربیتی بسیار بالایی دارد و باید از این موقعیت معنوی نهایت بهره را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه جیرفت با بیان پاره ای از مشکلات روز مملکت، بحران ویروس کرونا و ارائه چند پیشنهاد، ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله با ورود گروه ھای جهادی جلوی ضرر و زیان بیشتر تولید کنندگان پیاز در جنوب کرمان گرفته شود و با حذف دلالان سودی مناسب عاید تولید کننده شود.

«احمد مشایخی» در ادامه این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت ھای شبکه تعاون روستایی منطقه جیرفت و کهنوج، گفت: افزایش برداشت پیاز در جنوب کرمان، بازار داد و ستد این محصول را دست خوش رکود و اُفت قیمت کرد و ناخرسندی کشاورزان از شرایط موجود یکی از معضلات پیش رو است.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان ضمن تشکر و ابراز امیدواری از ورود سپاه پاسداران به چرخۀ خرید دسترنج کشاورزان، اظهار کر: امیدواریم با ادامه این روند شرایط بازار بهبود یابد.

گفتنی است؛ مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان به اتفاق مدیر بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، معاونین و جمعی از پرسنل تعاون روستایی جنوب کرمان با امام جمعه جیرفت دیدار و گفت و گو کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: افت قیمت پیاز دلالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

ایسنا/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه جیرفت از بازگشایی و تیغ زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در این بخش خبرداد که در اثر بارش‌ها و سیل اخیر مسدود شده بودند. 

قاسم مقبلی امروز، پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازگشایی راه‌های روستایی که در اثر بارش‌های اخیر مسدود بودند، گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسا در این منطقه و انسداد برخی از راه‌های روستایی، اکیپ‌های راهداری با تمام توان در محل حاضر شده و اقدام به بازگشایی و تیغ زنی این مسیرها کردند.

وی از بازگشایی راه‌های روستایی گور و ده ویران و توابع آن‌ها در پی بارندگی‌های هفته گذشته در جنوب کرمان به طول ۴۵ کیلومتر خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های راهداران، در حال حاضر همه راه‌های روستایی در این منطقه بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • کارگران از ارکان اصلی جهش تولید هستند