Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز قبل بود که فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، خواهان میزبانی در جام ملت‌های آسیای سال ۲۰۲۷ شد. اقدامی که با واکنش‌های متفاوتی در داخل و خارج از کشور روبه‌رو شد.

تا به اینجا سه کشور دیگر نیز برای میزبانی در نوزدهمین دوره رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. عربستان سعودی یکی از این کشورهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تمایل دارند برای اولین بار میزبان بزرگترین رویداد ملی در قاره آسیا باشند.

به جز آنها قطر نیز به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ نامزد شده است. قطر پیش از این در سال‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۱۱ نامزده شده است و بعید به نظر می‌رسد دوباره اینقدر زود بعد از حدود یک دهه میزبان این رقابت‌ها شود؛ با این حال امکانات فوق‌العاده آنها ممکن است معادلات را تغییر دهد.

هندوستان هم تمایل دارد تا از این آوردگاه بزرگ میزبانی کند. آنها نیز مانند عربستان تا به حال میزبان جام ملت‌ها نبوده‌اند و شاید این مساله به این کشور امتیاز ویژه‌ای بدهد. البته از آخرین میزبانی ایرن تا زمان برگزاری جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۷ بیش از پنجاه سال گذشته است.

ممکن است طی روزهای آتی کشورهای دیگری نیز برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ اعلام آمادگی کنند.

برچسب‌ها قاره آسیا قطر تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستان‌ سعودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره آسیا قطر تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستان سعودی قاره آسیا قطر تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستان سعودی جام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان