Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@08:54:39 GMT

سرشبکه‌ها و خرده‌فروشان موادمخدر زیر ضرب پلیس

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۵۰۵۶

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از برنامه‌ریزی برای هدایت معتادان متجاهر به سمت مراکز ترک اعتیاد و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار مسعود زاهدیان درباره اولویت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر در سال ۹۹ اظهارکرد: وظیفه ذاتی پلیس مبارزه با موادمخدر، برخورد با موادمخدر و جرائم مرتبط با آن است و امسال هم طبیعتا با این پدیده شوم برخوردخواهیم کرد، کما اینکه از ابتدای امسال تا کنون نیز کشفیات خیلی خوبی در حوزه مبارزه با موادمخدر داشته‌ایم که در مقایسه با سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در عین حال امسال نیز اولویت‌هایی برای پلیس مبارزه با موادمخدر تعریف شده است. از جمله اینکه اجازه ورود موادمخدر از جداره مرزی را به قاچاقچیان و سوداگران مرگ ندهیم. در همین راستا نیز دایره اطلاعاتی و اقدامات خود در این حوزه را افزایش داده‌ایم تا بتوانیم قاچاقچیان را در همان مبداء و قبل از ورود موادمخدر به داخل کشور به دام بیاندازیم.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا ادامه داد: برخورد با دانه درشت‌ها و سرشبکه‌ها نیز جزو اولویت‌های جدی ماست، ما در سال گذشته توانستیم ۱۶۳ سرشبکه و قاچاقچی دانه درشت را شناسایی و دستگیر کنیم که شبکه‌های مربوط به آنان منهدم و غیرفعال شد. امسال هم این روند را با شدت بیشتری ادامه خواهیم داد.

زاهدیان با اشاره به معتادان متجاهر نیز گفت: بارها پلیس موارد مورد نیاز خود برای جمع آوری معتادان متجاهر اعلام کرده است. امسال هم اولویت جدی ما هدایت این معتادان به سمت مراکز درمان و بازپروری است و در تلاشیم تا با همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول شرایط بازگشت این افراد به زندگی عادی را فراهم کنیم.

وی درباره خرده فروشان موادمخدر نیز اظهارکرد: پاکسازی معابر و مناطق شهری از خرده فروشان را هم به طور جدی در دستور کار قرار داده‌ایم چرا که حضور این افراد یکی از عوامل حضور معتادان متجاهر نیز محسوب می شود. از این رو برای این ماموریت نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

به گفته رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا، موارد مذکور به تمامی رده‌های پلیس مبارزه با موادمخدر اعلام شده و اقدامات نیز از ابتدای سال آغاز شده است. چندی سالی است که تاکید زیادی روی امور اطلاعاتی برای دستگیری قاچاقیان وجود دارد و امسال نیز اولویت پلیس این است که با کارهای اطلاعاتی و عملیات‌های هدفمند با موادمخدر مبارزه کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سینا کمالخانی سهام عدالت سردار حاجی زاده دعای روز هشتم رمضان پلیس خرده فروش مواد مخدر ویروس کرونا سینا کمالخانی سهام عدالت سردار حاجی زاده دعای روز هشتم رمضان پلیس مبارزه با موادمخدر معتادان متجاهر خرده فروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت‌های امسال وزارتخانه متبوع خود گفت: ما در وزارت ارتباطات دائم به دنبال افزایش سرعت و کیفیت هستیم. شاخص idi در جمهوری اسلامی ایران هم از نظر پوشش و هم کیفیت براساس آخرین گزارشات جهانی در ایران افزایش چشمگیری داشته است و استفاده مردم از زیر ساخت‌های ارتباطی افزایش داشته و انشالله این روند بهبود خواهد داشت. مهمترین پروژه ما هم پروژه فیبر نوری است که مهمترین برنامه ما این است که هفت میلیون پوششی که در سال ۱۴۰۲ داشتیم دو برابر شود و طبق برنامه هفتم باید حداقل ۲۰ میلیون مشترک به پروژه فیبر نوری متصل شوند.

وی ادامه داد: همچنین بحث توسعه فصل پنجم را مد نظر قرار دادیم. انشالله امسال برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی سال بهتری را شاهد خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • جمع‌آوری ۲۰۹ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری ۲۰۹ معتاد متجاهر در مشهد