Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار زنجان با بیان اینکه تاکنون از بیش از پنج هزار نفر در سطح استان تست کرونای سرپایی گرفته شده است، گفت: از هفتم فروردین ماه تست گیری گسترده را در استان آغاز کرده‌ایم. تاریخ انتشار: 15:18 - 13 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۴۱۲ فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، با اشاره با انجام تست‌گیری گسترده کرونا در سطح استان زنجان اظهار داشت: این اقدام مفید باعث شد تا اگر شهروندانی ناقل این بیماری هستند و علایمی ندارند،به‌موقع شناسایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: انجام تست سرپایی کرونا همچنین کمک کرد تا تعداد مبتلایان به این بیماری خطرناک در سطح استان تحت کنترل قرار گیرد و با شناسایی سریع‌تر، بیماری در بدن افراد به مراحل پیشرفته‌تر  خود نرسد و تعداد افراد تحت بستری در بیمارستان‌ها نیز در استان زنجان کاهش یابد.    حقیقی افزود: بعد از انجام تست کرونا، افرادی که نتیجه تست‌شان مثبت بود را تحت مراقبت قرار داده و پروتکل‌های بهداشتی را به آنها آموزش می‌دادیم و اگر کسی خواستار حضور در قرنطینه بود به این مکان‌ها منتقل می‌شد.    بیشتر بخوانید:  زنجان؛ استان پیشرو در مهار و مقابله با شیوع ویروس کرونا

استاندار زنجان تصریح کرد: از هفتم فروردین ماه که تست گیری گسترده را در استان آغاز کرده‌ایم، سه آزمایشگاه ویروس شناسی در این رابطه مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۰۰ تست کرونا از شهروندان در استان زنجان گرفته می‌شود، گفت: تاکنون از تعداد بیش از پنج هزار نفر در سطح استان تست کرونای سرپایی گرفته شده است. 

حقیقی درباره انجام دو مرجله غربالگری در استان زنجان عنوان کرد: غربالگری در مرحله اول را به صورت  صددرصدی و در  مرحله دوم را در حدود نود درصد انجام داده‌ایم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان کرونا استان زنجان سطح استان تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

أخذ مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کارگر نجفی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان، گفت: مجوز جذب هزار نخبه علمی در زیر مجموعه‌های وزارت نیرو گرفته شده و تاکنون ۶۰ نفر جذب شده‌اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر در حال انجام است.

وی افزود: از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان فعال در کشور بیش از هزار شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه فعالیت ۸۰ درصد این شرکت‌ها، حوزه برق است.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو  با بیان اینکه وزارت نیرو در دولت سیزدهم توفیق‌های خوبی داشته است، ادامه داد: عمده این موفقیت‌ها در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در حوزه آب و برق خود را نشان داد.

کارگر نجفی به سرعت گرفتن جهاد آبرسانی به روستا‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: رکوردزنی در کاهش اجرای پروژه‌ها از نظر زمانی، از دیگر موفقیت‌های وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: وزارت نیرو در حوزه نظام بهره‌وری در دو سال گذشته رتبه برتر را در جشنواره شهید رجایی کسب کرد.

شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه تغییر مدیریت‌ها با هدف بهبود در انجام امور است، گفت: در حوزه‌های زیرساختی فعالیت‌های خوبی در استان انجام شده است.

در پایان این مراسم، پروانه برهانی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ی زنجان معرفی و از خدمات منصور اوجاقی مدیرعامل قبلی این شرکت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از هشدار های برادرانه تا حمایت های دلسوزانه!
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی شهرکرد در فروردین ماه
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی در فروردین ماه
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
  • أخذ مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو
  • آغاز سنجش سلامت نوآموزان در زنجان