Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان، نواب روسای بانوان کمیته های تخصصی موتورسواری و‌ اتومبیلرانی معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون چندی پیش در خصوص افزایس سهم مدیریتی و ورزشی بانوان در کمیته تخصصی فدراسیون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا صبح امروز شنبه 13 اردیبهشت ماه طی مراسمی با حضور فرهادی زاد معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، ناظمی سرپرست فدراسیون، شهزاد کیانی دبیرکل و فیروزه سیدمهدی نایب رئیس بانوان فدراسیون، نواب روسای بانوان کمیته های تخصصی معرفی شدند و احکام خود را دریافت کردند.

بدین ترتیب از سوی مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی زاهده اسکندرلو به عنوان نایب سرپرست نایب رئیسی کمیته آفرود، ثمینا صامت به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان کمیته رالی و باگی، مینا رضایی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان کمیته سرعت موتورسواری، زهره وطن خواه به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان کمیته سرعت اتومبیلرانی، لاله اژدری به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان کمیته دریفت، فرزانه کریمی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان به عنوان کمیته تورینگ و سافاری، لیلا پیکان پور به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان کمیته درگ و فائزه محبی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان کمیته اسلالوم معرفی شدند و احکام خود را دریافت کردند.

در این جلسه ابتدا ناظمی سرپرست فدراسیون صحبت هایی در خصوص تاثیرات مثبت حضور بانوان در ورزش و افزایش سهم مدیریتی بانوان در ورزش توضیحاتی ارائه کرد و اظهار داشت: نگاه فدراسیون به حضور بانوان کاملا مثبت است و سعی می کنیم سهم آنها را در مدیریت رشته های مختلف فدراسیون افزایش دهیم. حضور نایب رئیس بانوان برای کمیته های تخصصی مدتی بود که مطرح شد و با همکاری خانم سیدمهدی و آقای کیانی عزیزانی را برای پست نایب رئیسی انتخاب کردیم و امروز احکام خود را دریافت خواهند کرد. خواهشی که از این عزیزان داریم واقعا مدیر تاثیرگذاری در کمیته ها و رشته های خود باشد و روحیه مطالبه گری خود برای افزایش سهم بانوان در مدیریت کمیته و حضور پرنگ تر بانوان در بخش قهرمانی و به ویژه همگانی تلاش کنند و مدیر میدانی و تاثیرگذار باشند. ما هم به عنوان فدراسیون از روحیه مطالبه گری بانوان حمایت می کنیم.

فرهادی زاد معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون بابت تشکیل این جلسه و توجه به فدراسیون به امر حضور و فعالیت هرچه بیشتر بانوان در عرصه ورزش کشور با تاکید و استقبال از سیاست های فدراسیون در خصوص حمایت از مطالبه گری بانوان در کمیته تخصصی افزود: از ناظمی بابت اهمیت به ورزش بانوان و توجه به سهم حضور بانوان در ورزش تشکر و سپاسگزاری می کنم. حضور بانوان در کادر مدیریتی کمیته ها و فدراسیون ها اتفاق خوبی است. قدر این نگاه ویژه را باید بدانیم و از همه عزیزان و نواب روسا می خواهم تا برای استفاده از این فرصت در راستای افزایش سهم بانوان در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی تلاش کنند. وی افزود: وقتی یک بانو موتورسوار و راننده اتومبیرانی را می بینم خیلی خوشحال می شوم و احساس غرور می کنم. حضور بانوان در میادین بین المللی و کسب جایگاه های برتر می بایست از اهداف اصلی مان در این رشته ورزشی باشد چرا که بر اساس گزارشاتی که شنیدم ما توانایی و شایستگی آن را داریم.

انتهای پیام/س

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوان وزارت ورزش ورزش جوانان ناظمی سرپرست فدراسیون احکام خود را دریافت کمیته های تخصصی حضور بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار مهر، طولانی شدن دوره سرپرستی در فدراسیون شطرنج اعتراض برخی از اعضای مجمع این فدراسیون را به همراه داشته است طوریکه حدود ۱۵ نفر از آنها امروز سه شنبه (۲۸ فرودین) به محل وزارت ورزش رفتند تا درخواست رسمی خود برای برگزاری زودتر انتخابات این فدراسیون را مطرح کنند.

البته که برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج با حضور شادی پریدر سرپرست فعلی فدراسیون، خواست اعضایی است که به وزارت ورزش رفتند اگرچه آنها اصلا اجازه ورود به وزاتخانه را پیدا نکردند تا با وزیر یا یکی از معاونانش ملاقاتی داشته باشند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مانع از ورود اعضای مجمع فدارسیون شطرنج به داخل وزارتخانه شده است و همین مسئله معطلی آنها در خارج از ساختمان را به همراه داشته است.

فدراسیون شطرن از خرداد سال گذشته و با استعفای حسن تامینی وارد دوره سرپرستی شد. شهرام عظیمی از ۲۳ خرداد سرپرست این فدارسیون شد اما درادمه و از ۲۷ آذر این مسئولیت به شادی پریدر سپرده شد.

کد خبر 6079667

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش