Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@00:20:17 GMT

مسئولان سند تحول بنیادین آموزش را اجرایی کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۵۵۱۱

مسئولان سند تحول بنیادین آموزش را اجرایی کنند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز استاد و مقام معلم بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: بر اساس آیات قرآن تعلیم از شئون الهی است که در بین انسان‌ها بعهده انبیا و اولیا گذاشته است. در طول تاریخ بشریت انسانهای بسیاری نیز وظیفه تعلیم و البته زحمات آنرا به جان خریدهاند تا با علم آموزی شرایط بهتری برای بشر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسان والا مقامی که عمر خود را در تعلیم مبانی فکری اسلام به جوانان صرف کرده و به فرموده رهبر معظم انقلاب آنچه در زندگی استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری بیش از همه خودنمایی می‌کند‏، این است که حیات پربرکت ایشان همواره بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی چرخید و وی همواره تمام سعی خود را برای شناساندن بهتر خدا، مکتب و دین اسلام برای دیگران به کار بستند و به هیچ بیگانه‌ای مجال تجاوز به ارزش‌های دین اسلام را ندادند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بسیج اساتید استان اصفهان با یاد و گرامیداشت شهید مطهری این روز را به تمامی جهادگران عرصه تعلیم و تربیت، استادان محترم دانشگاها و معلمان بزرگوار تبریک عرض کرده و از مسئولان حوزه تعلیم و تربیت درخواست می‌کند ضمن توجه دقیق به فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی اقدامات عملی در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش را بکار ببندند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب یعنی بهبود معیشت و منزلت این قشر فرهیخته را مورد بررسی قرار داده و برای رفع مشکلات موجود برنامه ریزی نمایند تا انشالله تکریم مقام استاد و معلم، در فضاى فرهنگى جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید شود.

انتهای پیام/

300 / 320 روز معلم بسیج اساتید آیت الله مرتضی مطهری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روز معلم بسیج اساتید آیت الله مرتضی مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تامین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، محمد کرمی، اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین شد.

وی بیان کرد: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده، لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار‌ و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب‌ دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان کرد: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کارها و رفع مشکلات تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک پاسخ موشکی ایران به اسرائیل