Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنامولایی گفت: ۴۴ واحد صنعتی تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده در البرز فعالیت می کنند، که آماده صادرات محصولات خود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « رحیم بنامولایی» امروز در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی تولید اقلام بهداشتی موردنیاز برای مقابله با ویروس کرونا از فعالیت 44 واحد صنعتی در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون خبر داد و گفت: برخی از این واحدها توانایی صادرات تولیدات خود به کشورهای متقاضی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با تأکید بر ضرورت حمایت دولت از این واحدها به منظور تسهیل در صادرات تولیدات مطرح کرد: فرودگاه پیام و نزدیکی به راه آهن و خطوط ریلی فرصتی را برای تولیدکنندگان البرزی فراهم کرده که بتوانند با صادرات محصولات خود برای کشور ارزآوری به دنبال داشته باشند.

وی از راه اندازی کارگاه های کوچک تولید مواد ضدعفونی کننده و تغییر خطوط تولید آن ها با دریافت مجوز در شهرک های صنعتی خبر داد و با تأکید بر لزوم حمایت دولت از این واحدها بیان کرد: تولیدکنندگان البرزی ابتدا باید کالای موردنیاز کشور را تولید کنند و بعد صادرات داشته باشند و باید کیفیت محصولات صادراتی نظر خریدار را جلب کند.


بنامولایی با بیان اینکه کیفیت محصولات تولیدشده باید بتواند بازارهای صادراتی جدیدی را برای کشور فراهم کند، اظهار کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا لازم است دولت از صنایعی که در این روزها دچار آسیب شده اند حمایت کند؛ بانک ها نیز با در نظر گرفتن شرایط کنونی مساعدت داشته باشند و شرایط را برای پرداخت بدهی صنعتگران فراهم کنند.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: موادضدعفونی کننده واحد صنعتی تولیدکننده موادضدعفونی صادرات کالا صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست