Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۷۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال "بیت کوین" قاچاق به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

واژگونی خودروی لیفان با 2 کشته و یک مجروح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از واژگونی یک دستگاه خودرو "لیفان" در قزوین خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه 2 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احمد اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد واژگونی در آزاد راه "قزوین-کرج" بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری "لیفان" در مسیر شهر "محمدیه" به قزوین نرسیده به عوارضی واژگون شده که در این سانحه متاسفانه راننده و سرنشین خودرو به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و یک نفر نیز مجروح شده است.

وی با اشاره به اینکه سرنشین 10 ساله بلافاصله توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد، افزود: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده "لیفان" اعلام کرد.

اشرفی در پایان تصریح کرد: عدم توجه به جلو از جمله تخلفات حادثه ساز بوده و موجب بسیاری از حوادث ترافیکی مرگبار است که با کمی صبر و حوصله در رانندگی می‌توان از وقوع این حوادث جلوگیری کرد.

یک کشته در واژگونی نیسان وانت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین از کشته شدن یک تن بر اثر واژگونی یک دستگاه نیسان وانت در محور"آبگرم –حصار" خبر داد.

سرهنگ رحیم خامدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی نیسان وانت در محور"آبگرم –حصار" بلافاصله ماموران انتظامی وپلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودروی نیسان به عللی از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین تصریح کرد: در این سانحه تلخ رانندگی متاسفانه راننده خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت و کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو راننده را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.

خامدی عنوان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی در استفاده از وسیله نقلیه است و با احترام به قوانین سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازیم.

کشف بیش از 10 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و گیلان

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 10 کیلو و 500 گرم تریاک طی یک عملیات پلیسی با استان گیلان خبر داد.

سرهنگ علی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ با یک دستگاه سواری ریو به سمت استان‌های شمالی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران قزوین با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس شهرستان "رودبار" و استقرار ماموران در ورودی شهرستان "لوشان"موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شده و آن را متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار 10 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف 16 دستگاه موتورسیکلت متخلف در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف 16 دستگاه موتورسکلت متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پاسخ به مطالبات مردم و با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف و افزایش احساس امنیت، در محور "باراجین" این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح، 16 دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز و متخلف به علت سلب آرامش و آسایش شهروندان، فاقد پلاک بودن، انجام حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه و رانندگی خطرناک توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ضمن دعوت مردم به رعایت قوانین و مقررات، توصیه کرد: به منظور تامین امنیت پایدار، با پلیس تعامل و همکاری مستمر داشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ناکامی مسافران اتوبوس در انتقال مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری 2 مسافر اتوبوس و کشف 3 کیلو موادمخدر در قزوین خبر داد.

سرهنگ علی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: روز گذشته ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه "قزوین-زنجان"، یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی بعمل آمده، از یک مسافر مقدار 2 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که در وسایل همراهش جاسازی کرده بود کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی دیگر حین بازدید از یک دستگاه اتوبوس به یک مسافر مشکوک و در بازرسی از کوله پشتی همراه وی مقدار یک کیلو تریاک کشف و وی را دستگیر کردند.

علی بیگی در پایان گفت: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف میلیاردی دستگاه استخراج بیت‌ کوین‌ در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان از کشف 270 دستگاه تولید ارز دیجیتال "بیت کوین" قاچاق به ارزش تقریبی 8 میلیارد ریال در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی محلی را که در یکی از روستاهای شهرستان ارز دیجیتال استخراج می‌شد، شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با انجام مراقبت‌های نامحسوس پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل تعداد 270 دستگاه بیت کوین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به ارزش 8 میلیارد ریالی کالای مکشوفه اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حاجیان در پایان گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گفت وگو با خبرنگار اجتماعی سرپرست پلیس مبارزه با مواد پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی انتظامی استان استان قزوین مخدر استان بوئین زهرا صبح قزوین یک دستگاه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند

سرهنگ عبدالرضا خجسته گفت: شب گذشته مرد جوانی به علت مسمومیت شدید ناشی از مواد مخدر به یکی از مراکز درمانی شهر مشهد منتقل و موضوع از طریق عوامل انتظامی به مرکز ۱۱۰ گزارش شد.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران کلانتری امام رضا(ع) در بیمارستان مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله که از یکی از استان های جنوب شرق کشور قصد انتقال مواد مخدر به روش بلعی به شهر مشهد را داشت، به علت بازشدن بسته های مواد مخدر دچار مسمویت شدید شده بود.

فرمانده انتظامی ثامن ادامه داد: مرد جوان پس از انتقال به اتاق عمل با تلاش کادر درمان از مرگ حتمی نجات یافت و ۱۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده‌اش خارج شد.

خجسته بیان کرد: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد و متهم تا بهبودی در بخش مراقبت‌های ویژه و زیر نظر پلیس بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر