Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح‌های اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان رضوی گفت: در الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی واقعا بسیاری از جنبه‌های همدلی، همراهی، بحث‌های فرهنگی و تجمیع ظرفیت‌ها در شهرستان‌ها محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام داوود حمیدی در حاشیه جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان که با محوریت شهرستان درگز به صورت ویدئو کنفرانسی با ارکان مثلث توسعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد برکت در خراسان رضوی همچون سایر استان‌ها فعالیت‌های زیادی در حوزه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری طرح‌های اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط واحد اجتماع محور بنیاد برکت افزود: در حوزه طرح‌های اشتغالزایی، سال گذشته تعداد 2هزار و 500 طرح با اشتغال بیش از چهار هزار نفر در 11 شهرستان و بیش از 170 روستا ایجاد شده است، در این راستا آن چیزی که بنیاد برکت برای سال جاری برنامه‌ریزی کرده است؛ بیش از 4هزار و 500 طرح با اشتغال بیش از 6هزار نفر برای 14 شهرستان و 13 روستا است.

وی تصریح کرد: در طرح الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی، معین اقتصاد مقاومتی شهرستان درگز هم هستیم و الحمدالله با سرمایه‌گذاری بیش از 50 میلیارد تومان در 250 طرح برای 520 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است که این امر مهم امروز در این جلسه مورد تقدیر استاندار خراسان رضوی قرار گرفت.

حمیدی در خصوص عملکرد الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی واقعا بسیاری از جنبه‌های همدلی، همراهی، بحث‌های فرهنگی و تجمیع ظرفیت‌ها در شهرستان‌ها محقق شده است، همچنین یک همراهی ویژه‌ای در خصوص گره‌گشایی از کار مردم در حوزه‌های رونق تولید و جهش تولید با محوریت مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در حال تحقق بوده که کاملا مشهود است.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی اشتغال بنیاد برکت اشتغالزایی الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۷۷ هزار زائر در ۹۵۰ مدرسه خراسان رضوی

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۷۷ هزار و ۵۱۳ زائر نوروزی در ۹۵۰ مدرسه خراسان رضوی پذیرش شده‌اند. - اخبار استانها -

سید امیر شوشتری در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در مشهد، از روند کاهشی ظرفیت اسکان در مشهد خبرداد و اظهار داشت: تا 5 اسفند 100 درصد ظرفیت اسکان فرهنگیان در شهرستان مشهد استفاده شده اما از این تاریخ به بعد روند کاهشی داشته است.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا امروز 8 فروردین 16 هزار و 421 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان خراسان رضوی پذیرش شده اند.

شوشتری تصریح کرد:در مجموع تاکنون 77 هزار و 513 نفر در 950 مدرسه خراسان رضوی پذیرش شده اند.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 950 مدرسه در سطح  استان  خراسان رضوی زائران نوروزی را پذیرش می‌کنند که 610 مدرسه در مشهد فعال هستند.

وی گفت: اسکان زائرین،خدمات فرهنگی،راهنمای زائرین در قالب بروشور و نقشه  شهر، اطلاع‌رسانی مراکز زیارتی، تفریحی، درمانی و گردشگری شهر مشهد و غیره از دیگر برنامه‌های ستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • پل بزن بین بلخ و نیشابور، هردو اقلیم یک خراسان است
  • پذیرش ۷۷ هزار زائر در ۹۵۰ مدرسه خراسان رضوی
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است
  • تحلیلی بر پیش نیازهای تحقق شعار سال
  • قیمت گذاری دستوری، مانع مشارکت مردم در تولید
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند
  • رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۰ درصدی جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در لرستان