Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید به مدیرعامل و سرمربی فرصت داد تا در فوتبال ایران و سپس آسیا بدرخشند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین کعبی درباره وضعیت تمرینات بازیکنان تیم فولاد اظهار داشت: زمانی‌که در اواخر سال قبل تمرین تعطیل شد، یک برنامه به بازیکنان دادیم و هر چند وقت برنامه جدیدی به بازیکنان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مربیان هم هرروز تمرینات بازیکنان را چک می‌کنیم تا بازیکنان در وضعیت مناسب بدنی قرار داشته باشند. اگرچه تمرین خانگی با تمرین گروهی متفاوت است و قرار دادن بدن بازیکنان در وضعیت مناسب آن‌هم با تمرینات خانگی بسیار سخت است و حتی امکان مصدومیت نیز وجود دارد. مربیان نیاز دارند تا بازیکنان را به طور سالم در اختیار داشته باشند و به نظر من بهتر است تا وضعیت ادامه لیگ به تیم‌ها اعلام شود تا هر تیم بتواند برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: به نظر من سه تا چهار هفته پیش از آغاز مسابقات زمان نیاز است تا تیم‌ها هماهنگ شود، هر تیم در ابتدای فصل و همچنین نیم‌فصل بدن‌سازی کرده و اکنون باید یک بار دیگر این‌کار را انجام بدهد و همین موضوع کار را سخت خواهد کرد. در اسفند ماه بهترین تصمیم، تعطیلی لیگ بود که همه تیم‌ها احترام گذاشتند و امیدوارم که تصمیم مناسب گرفته شود.

کعبی  درباره حضور پیشکسوتان در باشگاه فولادخوزستان نیز گفت: باید تشکر ویژه‌ای از نکونام و آذری داشته باشم که به خانه خودمان برگشتیم. من در فولاد بزرگ شدم و پس از فولاد به السد قطر رفتم و اکنون به تیمم بازگشتم تا در خدمت هواداران و البته تیم شهر خودم باشم. زمانی که نکونام موضوع را با آذری مطرح کرد، او نیز نظر کاملا مثبتی درباره حضور من داشت و امیدوارم که بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم و در کنار هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

پیشکسوت فوتبال درباره امکانات باشگاه فولاد در مقایسه با دیگر تیم‌ها نیز عنوان کرد: تیم فولاد همیشه از نظر امکانات فوق‌العاده بوده و واقعا حرفه‌ای است. همیشه ای‌اف‌سی مهر تایید را بر امکانات باشگاه فولاد زده و شاید یکی دو باشگاه دیگر در ایران باشند که اینگونه باشند، قطعا باشگاه فولاد قدم‌های بزرگی برای درخشش برخواهد داشت، اگرچه کاری سخت اما شدنی است.

کعبی درباره تفاوت مربی‌گری و بازیکنی نیز خاطر نشان کرد: بازیکنی و مربی‌گری دو دنیای متفاوت دارند، وقتی بازیکن هستید پس از پایان تمرین یا بازی ساک را بر می‌دارید و به خانه می‌روید اما وقتی مربی باشید پس از پایان تمرین کار شما شروع می‌شود، بالاخره فشار اصلی روی سرمربی و کادرفنی است. ما بیرون از زمین همگی رفیق هستیم اما درون زمین کار را جدی دنبال می‌کنیم تا به خوبی پیش برود. فولاد به ما امانت داده شده و باید به بهترین شکل از این امانت گران‌بها مراقبت کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان افزود: آقای نکونام در کارش کاملا جدی است و واقعا شغلش را دوست دارد، ما از نزدیک می‌بینیم که چگونه و چقدر برای تیم وقت می‌گذارد. همه ما می‌خواهیم که فولاد بهترین عملکرد را در لیگ داشته باشد و همه تلاشمان برای این موضوع است.

کعبی در خصوص اعتماد مدیران فولاد به مدیرعامل و سرمربی تاکید کرد: موفقیت یک‌روزه به دست نمی‌آید و باید به مدیرعامل فرصت داد تا تفکراتش را در باشگاه بپروراند و همچنین سرمربی تا تیم دلخواهش را بسازد. من فکر می‌کنم که فولاد با اعتمادی که به آذری و نکونام کرده، می‌تواند در فوتبال ایران و سپس آسیا بدرخشد. با تمام احترامی که برای دیگر مدیران قائل هستم، اما هیچگاه مدیری را ندیده‌ام که به مانند آقای آذری کار کند و برای باشگاهش وقت بگذارد، شما می‌بینید که آقای آذری هر روز امور باشگاه را پی‌گیری و حتی وضعیت زمین‌های چمن را کنترل می‌کند. برای ایشان مهم است که وقتی تمرینات شروع شد یک زمین خوب و آماده در اختیار تیمش باشد تا آقای نکونام و بازیکنان بدون دغدغه بتوانند برای مسابقات آماده شوند. امیدوارم که مسئله کرونا در تمام جهان حل شود و آرامش به تمام دنیا بازگردد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد خوزستان اعتماد فوتبال آسیا باشگاه فولاد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند

به گزارش "وزش سه"، امروز حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این تیم حاضر شد تا به بازیکنان و دیگر اعضای تیم سال نو را تبریک بگوید.

در جریان حضور بادامکی در محل تمرین، برخی بازیکنان با او درباره مسائل مالی هم صحبت کردند و بابت اینکه در فاصله 9 بازی تا پایان فصل فقط 40 درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند ابراز نگرانی و گله کردند که بادامکی گفت مدیریت باشگاه در حال فراهم کردن منابعی جهت پرداخت بدهی به آنها و سایر طلبکاران است.

بازیکنان پرسپولیس علاوه بر 60 درصد مبلغ قرارداد این فصل نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را نیز طلب دارند و مدام در صحبت‌هایشان به این نکته اشاره می‌کنند که با توجه به فاصله سه ماهه تا پایان فصل فوتبالی، مدیریت باشگاه چطور می‌خواهد هم مبالغ قرارداد این فصل را پرداخت کند هم آپشن‌های فصل قبل را بپردازد.

با این وجود به نظر می‌رسد چنانچه تا روز یازدهم و خرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط بانک ملت روشن نشود به هیچ کدام از این سوال‌ها نمی‌توان پاسخ روشنی داد.

جلسه تمرینی امروز پرسپولیس در هوایی سرد برگزار شد و با اینکه خبری از بارش باران نبود اما ورزش باد شدید کار را تا حدودی سخت کرده بود. با وجود این شرایط جوی هم معاون باشگاه هم چیزی حدود ده هواداری که خواستار حضور در داخل ورزشگاه بودند تمرین سرخ‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

دیگر خبرها

  • بلندپروازی پدیده مربیگری لیگ برتر در تیمی با انتظارات بالا
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟