Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@18:34:44 GMT

رشد ۸۷درصدی سهام «فولاد» در سال۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۶۰۰۳

رشد ۸۷درصدی سهام «فولاد» در سال۱۳۹۹

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدعلی پزشک، مدیر امور عمومی، با تأیید این خبر گفت: رشد بازدهی سهام فولاد مبارکه در حالی است که شاخص کل در این مدت رشد 71 درصدی داشته است. با توجه به اقبال گستردۀ سهام‌داران به سرمایه‌گذاری در بورس در سال جاری، تقاضا برای خرید سهام افزایش یافته و یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش سهام شرکت‌های بورسی ازجمله سهام «فولاد» بوده است، به‌طوری‌که برای اولین بار، نماد فولاد در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه برای کنفرانس اطلاع‌رسانی، به‌دلیل تغییرات قیمت بیش از 50 درصد طی 15 روز معاملاتی متوقف گردید و شرکت پاسخ سؤالات سهام‌داران را از طریق سامانه کدال منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص مهدی توانگر ، رئیس امور سهام و مجامع نیز   با اشاره به این‌که  عملکرد خوب خطوط تولید فولاد مبارکه  یکی دیگر از دلایل اقبال سهام‌داران به سهام «فولاد» است گفت:   در فروردین‌ماه سال جاری، شرکت با تلاش همکاران عزیز موفق به تولید 667 هزار تن محصول فولادی و فروش 437 هزار تن به مبلغ 25 هزار و 826 میلیارد ریال شد.

وی  در توضیح افزایش سرمایۀ 60.76 درصدی اخیر فولاد مبارکه خاطرنشان کرد:  این افزایش سرمایه در تاریخ 8 اردیبهشت‌ماه در ادارۀ ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری ثبت گردید و پس از تأیید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویۀ وجوه طی روزهای آتی، سهام جایزۀ فولاد قابل معامله خواهد شد. در این خصوص از طریق امور سهام و مجامع شرکت اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام فولاد مبارکه اصفهان افزایش سرمایه سهام فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمزمه‌های خرید دیجی کالا توسط همراه اول

به گزارش خبرنگار مهر، شنیده ها حاکی از آن است که اپراتور همراه اول برای خرید سهام دیجی کالا آستین بالا زده و برای این منظور اقدام به مذاکره با سهامداران بزرگ ترین کسب و کار دیجیتال ایران کرده است.

با طی شدن فرایند نهایی خرید سهام، همراه اول بزرگ ترین سهامدار دیجی کالا خواهد شد.

حمید محمدی هم‌بنیانگذار و رئیس هیات مدیره گروه دیجی‌کالا در اکانت شخصی خود در X با تایید این خبر اعلام کرد: «ما در ماه‌های گذشته مذاکراتی را با تعدادی از سرمایه گذاران برای جذب سرمایه در دیجی کالا داشته ایم که یکی از شرکت ها حرکت اول (شرکت سرمایه گذاری همراه اول) بوده است. هیچ کدام از این مذاکرات به نتیجه قطعی نرسیده.

مثل همیشه اخبار جذب سرمایه را به اطلاع عموم و همکاران مان خواهیم رساند.»

کد خبر 6078956 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • افزایش ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • زمزمه‌های خرید دیجی کالا توسط همراه اول
  • رشد شاخص S&P در سال ۲۰۲۳
  • از ورزش پهلوانی به‌عنوان یک الگو حمایت می‌کنیم
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
  • فولاد مبارکه؛ رکورددار در تولید کمّی و کیفی
  • پیش بینی افزایش ۴۰ درصدی امسال زکات فطره
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی