Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول قرارگاه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تولید تجهیزات پزشکی برای کادر درمان کرونا توسط این قرارگاه خبر داد و گفت: تا کنون 150 هزار شیلد محافظ صورت و 70 هزار عدد پاپوش توسط دانشجویان جهادگر علوم پزشکی مشهد تولید شده است‌.

سید سعید مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: دانشجویان جهادگر علوم پزشکی مشهد در پی اعلام نیاز بیمارستان‌ها به تجهیزات حفاظتی برای تولید شیلد محافظ صورت و پاپوش دست به‌کار شدند و در همین راستا قرارگاه جهادی صراط الحمید از 15 اسفندماه 1398 تاکنون 150 هزار شیلد محافظ صورت و 70 هزار عدد پاپوش تولید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول قرارگاه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: این شیلدها در بازار با قیمت 10 تا 15 هزار تومان به فروش می‌رسند و بدین ترتیب تنها در خط تولید شیلد بسیج دانشجویی علوم پزشکی مشهد ۱.۵ میلیارد تومان صرفه‌جویی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 120 جهادگر در خطوط تولید تجهیزات حفاظتی در دانشکده پزشکی، فعال هستند، افزود: به‌طور میانگین هر روز ۵ هزار شیلد محافظ صورت تولید می‌شود.

مهدی‌زاده متذکر شد: دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همین بسنده نکردند و با استریلیزاسیون و بسته‌بندی 125 هزار عدد ماسک تولید شده در کارگاه‌های سطح شهر، گام مهمی در حفظ سلامت مردم مشهد برداشتند.

طبق گفته مسؤول قرارگاه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد 230 جهادگر دانشجوی علوم پزشکی مشهد نیز در قالب همکاری قرارگاه جهادی صراط الحمید با سامانه تلفنی 4030، پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم در زمینه بیماری کرونا بوده‌اند.

گفتنی است؛ قرارگاه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بدو تشکیل با تمرکز بر بهبود سلامت و محرومیت زدایی، خدمات بهداشتی - درمانی متعددی در حاشیه شهر و روستاهای محروم استان خراسان رضوی ارائه کرده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد سید سعید مهدی زاده کرونا شیلد محافظ صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

 

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم