Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@15:45:07 GMT

شهرک تاریخی ماسوله تنها شهر مصون از کرونا در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۶۲۶۲

شهرک تاریخی ماسوله تنها شهر مصون از کرونا در گیلان

با شروع ایام شیوع کرونا در گیلان و به منظور عدم گسترش اپیدمی کرونا در این استان ، مدیریت شهری ماسوله با همکاری مردم این شهر تصمیم به قرنطینه کامل این شهرک توریستی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، شهرک تاریخی ماسوله که از مناطق مهم گردشگری در گیلان و کشور شناخته می شود و آوازه شهرت ، زیبایی و ساختار منحصر بفرد تاریخی آن نیز در جهان پیچیده شده است به همت مسوولان و همکاری مردم آن در ایام شیوع کرونا از این بیماری مصون ماند و هیچ موردی از کرونا در این شهر ثبت نشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش با آغاز اپیدمی کرونا در گیلان ، ورودی های شهرک تاریخی ماسوله برروی گردشگران و افراد غیر بومی آن منطقه بسته شد و حتی کسانی که زادگاه آنان ماسوله قلمداد میشد اما در نقاط دیگر استان و کشور سکونت داشتند حق ورود به این شهر را نیافتند و ماسوله به طور کامل قرنطینه گردید.

شاید این اقدام که با همت مسوولان و مردم و علی الخصوص بازاریان این شهر تاریخی صورت گرفت با ناراحتی و گله مندی برخی مواجه شد اما این اقدام قاطع دستاوردهای خوبی بدنبال داشت و مهمترین دستاورد آن عدم وجود حتی یک مورد ثبت شده ابتلای به کرونا در این شهرک بوده است.

لازم بذکر است که اگر چه ورودی های استان و بسیاری از شهرستانها برای ورود افراد غیر بومی بازگشایی شده است اما شهرک تاریخی ماسوله همچنان به روند عدم پذیرش و ورود گردشگران و افراد غیر بومی به این شهر ادامه می دهد .

از آنجایی که هنوز برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باید به رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی توجه داشته باشیم لذا بازگشایی مکانهایی که تردد گردشگران و جمعیت زیاد موجب افزایش احتمال ابتلا به ویروس و موج دوم کرونا خواهد شد باید توسط مسوولین ذیربط در این زمینه دقت نظر صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسوله ویروس کرونا در گیلان شهرک تاریخی ماسوله شهرک تاریخی ماسوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی قالب پنجره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با این فناوری جدید، مقاومت و عمر پنجره‌های دو جداره بیشتر می‌شود.
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • بومی سازی قالب پنجره
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟