Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک سامان برای ارتقای امنیت مشتریان خود، استفاده از رمز پویا برای انتقال‌ وجوه از نت بانک سامان را الزامی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، بانک سامان باهدف ارتقای امنیت سپرده مشتریان خود، استفاده از رمز پویا در تمامی انتقال‌های وجوه اعم از کارت به کارت، ساتنا، پایا و انتقال بین حساب‌های سامانی از درگاه نت‌بانک را الزامی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است این الزام، برای وجوه بالای 1 میلیون ریال اجرایی شده است و برای انتقال وجه زیر 100 هزار تومان در روز نیاز به استفاده از رمز پویا نخواهد بود.

بر این اساس، تمام مشتریانی که پیش‌ازاین رمز پویا خود را برای انتقال‌های کارت به کارت از طریق اپلیکیشن رمزینه یا سامانۀ پیام کوتاه دریافت می‌کردند، ازاین‌پس می‌توانند رمز پویای خود برای انجام عملیات انتقال وجه پایا، ساتنا و سامانی را با همین شیوه دریافت کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رمز پویا بانک سامان پول نیوز رمز پویا انتقال وجه نرخ سود بانکی استفاده از رمز پویا برای انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد

طبق ابلاغیه‌ی بانک مرکزی، سقف تراکنش خرید در هر روز برای اشخاص حقیقی افزایش پیدا کرده است.   بر اساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی مبلغ تراکنش روزانه برای خرید با ۱۰۰ میلیون تومان افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. پیش از این محدودیت تراکنش خرید در هر روز ۱۰۰ میلیون تومان بود.   در متن ابلاغیه‎‌ای که بانک مرکزی در خصوص سقف تراکنش‌های روزانه مجاز برای خرید صادر کرده، آمده است:   حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.   بر اساس این ابلاغیه‌ی بانک مرکزی، هر شخص حقیقی از طریق یک کارت بانکی در یک روز تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز به انجام تراکنش خرید است.   علاوه‌براین، سقف مجموع تراکنش‌های بانکی یک شخص حقیقی با همه کارت‌های بانکی متعلق به او نیز ۲۰۰ میلیون تومان است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره کارت بانکی کهربا + جزئیات دقیق
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد
  • ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه!
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت