Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ خوش تکنیک و برزیلی رئال مادرید در یک ارتباط اینترنتی به شایعات نقل و انتقالات پیرامون خود پاسخ داد

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو و مارسلو زمانی که در رئال مادرید هم بازی بودند رابطه بسیار نزدیکی با هم داشتند، زمانی که CR۷ به یووه رفت هم این ارتباط قطع نشد.

رونالدو حتی بارها سعی کرد این مدافع چپ را با استفاده از دوستی دیرینه‌شان به تورین منتقل کند و بار دیگر با او در ترکیب بانوی پیر هم بازی شود و به کسب موفقیت ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مدتی نام سرخیو راموس هم برای ملحق شدن به رونالدو سر زبان‌ها بود

کریستیانو البته موفق به نقل مکان کردن مارسلو به تورین نشد. حالا دوباره اما بازار شایعات نقل و انتقالاتی برای فصل بعد فوتبال اروپا داغ شده و شایعه سازان باز هم مدافع چپ برزیلی رئال مادرید را به یوونتوس لینک می‌کنند.

این در حالی است که شب گذشته این بازیکن در یک ارتباط زنده اینترنتی با فابیو کاناوارو مدافع ایتالیایی سال‌های دور یوونتوس، این شایعات را به طور کامل تکذیب کرد.

مارسلو در این خصوص به کاناوارو گفت: "من نمی‌خواهم مادرید را ترک کنم فکر نمی‌کنم باشگاه هم بخواهد من از این تیم جدا بشوم، من از زمانی که به این تیم آمدم همه چیز خیلی خوب بوده و خاطرات بسیار خوبی دارم، از علاقه دیگر تیم‌ها به خودم خبر ندارم نمی‌دانم یوونتوس من را می‌خواهد یا نه اما فکر می‌کنم بهتر باشد که دیگر تیم‌ها به فکر جذب من نباشند".

البته مارسلو در ادامه در خصوص مقایسه رونالدو و مسی هم بیان کرد: "نمی‌شود گفت کدامشان بهتر هستند فقط می‌شود گفت شما کدام را بیشتر دوست دارید، من ۱۰ سال با کریستیانو هم بازی بودم او انگیزه‌ای مثال زدنی دارد و کیفیت بازی شما را بالا می‌برد، در مورد مسی هم می‌شود گفت فکر می‌کنید او را کامل تحت کنترل دارید اما خیلی راحت از آن وضعیت خارج می‌شود و گل می‌زند. "

کد خبر 421782

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مارسلو کریستیانو رونالدو لیونل مسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است

بایرلورکوزن مشخصا بهترین بازیکن خودش را با قیمت ارزان به فروش نمی رساند. 

طرفداری | با درخشش مداوم و خیره کننده فلوریان ویرتس، بایرلورکوزنِ جذاب ژابی آلونسو برای اولین بار قهرمانی در بوندسلیگا را تجربه کرد. تیم فوق العاده آلونسو با نتیجه 5-0 مقابل وردربرمن به پیروزی رسید و این بازیکن 20 ساله که از روی نیمکت به زمین آمده بود، اولین هت‌تریک خود را در فوتبال حرفه‌ای به ثبت رساند.

ویرتس فصل فوق العاده ای را با لورکوزن پشت سر گذاشته، به طوری که در تمامی رقابت ها 17 گل به ثمر رسانده و 18 پاس گل داده است. بدیهی است که ارزش او در حال حاضر در بالاترین حد خود قرار دارد و باشگاه های متعددی در سراسر اروپا به دنبال جذب او در سال های آینده هستند. با این حال، لورکوزن تحت هیچ فشاری برای فروش او قرار ندارد و اگر باشگاهی بخواهد وارد مذاکره شود، باید مبلغ نجومی را پرداخت کند.

فرناندو کارو، مدیرعامل بایرلورکوزن در مصاحبه با رادیو مارکا گفت:

هیچکس غیرقابل فروش نیست، اما ویرتس قطعا با رقمی کمتر از 150 میلیون یورو جدا نخواهد شد.

 بارسلونا و رئال مادرید تنها باشگاه هایی هستند که در 12 تا 18 ماه گذشته به جذب ویرتس لینک شده اند. بعید است بارسلونا به این زودی بتواند رقم درخواستی لورکوزن را پرداخت کند، اما رئال مادرید ممکن است بتواند، به خصوص اگر آلونسو در سال 2025 یا 2026 سرمربی آنها شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس