Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@12:03:17 GMT

قیمت نان در مازندران افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۷۲۴۹

قیمت نان در مازندران افزایش می‌یابد

حسینقلی قوانلو افزود: براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار استان مازندران قیمت انواع نان‌ها ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد و این افزایش قیمت نیز از اول خردادماه در استان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: سال ۹۸ مصوبه ملی افزایش قیمت نان در استان‌های دیگر اجرا شده است، سال گذشته در ۲ مرحله قرار بود این افزایش قیمت در مازندران اجرا شود که موضوع افزایش قیمت بنزین و بروز کرونا باعث شد تا این تصمیم در استان به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان صنعت مازندران گفت: این تصمیم ستاد تنظیم بازار استان نیز به اتحادیه مورد نظر اعلام شده است و قیمت‌های جدید نیز در اختیار آن‌ها قرار گرفته است تا به خبازان اعلام کنند.

هم‌اکنون در مازندران، قیمت نان بربری یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای به قیمت ۶ و ۱۰ هزار ریال، نان سنگک یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای ۷۵۰۰ و ۱۲ هزار ریال، نان لواش یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای ۲۵۰۰ و ۳ هزار ریال و نان تافتون یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای ۴ هزار و ۶ هزار ریال است.

بنا به اعلام اداره کل غله استان مازندران حدود پنج هزار نانوایی یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای در این استان فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره کل غله مازندران نیز گفت: مصوبه ملی پارسال برای افزایش قیمت نان در استان‌های دیگر اجرا شد و، اما این مصوبه در مازندران تاکنون به اجرا در نیامده است.

بهرام نجفی افزود: این در حالیست طی سال‌ها دیگر کالا‌ها و خدمات افزایش قیمت سالیانه داشته‌اند، اما نان سال‌هاست به یک قیمت باقی مانده است.

وی ادامه داد: این عدم افزایش قیمت نان به همراه افزایش هزینه کارگران در نانوایی‌ها فشار مضاعف بر خبازی‌هاست که با اجرای مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار مازندران و اجرای افزایش قیمت نان بخشی از دغدغه‌های این قشر برطرف می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یارانه ای و نیمه یارانه ای افزایش قیمت نان هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد

به گزارش همشهری آنلاین، سیدرضا فاطمی امین گفت: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

کد خبر 846408 منبع: تسنیم برچسب‌ها رضا فاطمی امین - وزیر صمت خبر مهم بازار خودرو خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • پایداری هوا در مازندران
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • وزیر صمت:‌ مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد