Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:16:31 GMT

افزایش ۶۰ درصدی قیمت شن و ماسه در سرپلذهاب

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۷۲۶۶

افزایش ۶۰ درصدی قیمت شن و ماسه در سرپلذهاب

صیادی از افزایش ۶۰ درصدی قیمت شن و ماسه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برزو صیادی در حاشیه بازدید از کارخانه تولید شن و ماسه زاگرسیان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: به واسطه نوسان قیمت مصالح شن و ماسه در شهرستان و نگرانی مردم و پیمانکاران، این بازدید صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش 60 درصدی گفت: افزایش قیمت با توجه به تصمیم انجمن صنفی تولید شن و ماسه ابلاغ شده از استان بوده که توسط کارشناسان درون سازمانی صورت گرفته اما در نگاه اول شهرستان سرپلذهاب شهری زلزله زده بوده و بخشی از آن در حال ساخت و بازسازی است.

معاون عمرانی فرماندار سرپلذهاب بیان داشت:  با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان و حمایت از کارگران پیگیری از سوی معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و مدیرکل سازمان صمت استان کرمانشاه صورت گرفت که هرچه سریعتر نسبت به تعیین قیمت شن و ماسه مجدد تصمیم گیری کنند. 

وی با بیان اینکه موضوع شن و ماسه یک زنجیره است و نباید بدون کارشناسی قیمت آن افزایش پیدا کند، گفت:این افزایش قیمت شن و ماسه قطعا بر افزایش قیمت دیگر مصالح ساختمانی بُتن آماده، تیرچه و بلوک و آسفالت تاثیر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قیمت شن و ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت:در سال گذشته ۱۲۳ مصدوم ناشی از گزش سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشت. 

او ضمن اظهار نگرانی از افزایش گاز گرفتگی سگ از این تعداد ۶۸ نفر مرد و مابقی زن اعلام کرد و افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۳۱ نفر و کمترین سن بین ۱۱ تا ۲۰ سال با ۱۰ نفر گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های ساری با ۲۴، تنکابن با ۲۰، آمل با ۱۴ نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های نکا، محمودآباد، فریدون کنار و جویبار هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

در سال هزار و چهارصد و یک، ۱۰۴ نفر مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۷۹ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • مستاجران مراقب سامانه خودنویس املاک باشند
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران
  • جلوگیری از فعالیت ٥ معدن شن و ماسه در زرند به علت رعایت نکردن استاندار‌های قانونی