Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ظهر دیروز تا به امروز 10مورد جدید مبتلا به کرونا در استان زنجان شناسایی شده است و بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان استان به 1013 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت :  براساس  آخرین اطلاعات  مجموع 1013  نفر در استان زنجان تاکنون براساس یافته های آزمایشگاهی جواب تست آنها مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر قزلباش افزود: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس در استان تا به امروز  798 نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

 105نفر هم از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان جان خود را از دست داده اند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)

بهترین گوشی انواع مدل گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل نوت ۱۲، پوکو و ردمی نوت ۱۳ مورد توجه کاربران فضای مجازی است. پربازدیدترین گوشی امروز Xiaomi Redmi Note 12S است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این برند مدل‌های گوناگون در قیمت‌های متفاوتی دارد. همین عامل موجب شده است که اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به خرید گوشی شیائومی روی بیاورند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را در روز جاری مشاهده می‌کنید:

جدیدترین گوشی‌های شیائومی

از جدیدترین گوشی‌های روز برند شیائومی می‌توان به Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G، Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5G، Xiaomi Redmi A3 اشاره کرد.

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی امروز هفتم فروردین، Xiaomi Redmi A2 Plus ،Xiaomi Redmi 12C ،Xiaomi Poco C40 ،Xiaomi Redmi 10 2022 است.

کد خبر 739202

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)