Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد سرنوشت رقابت های لالیگا در بحران ویروس کرونا مانند لیگ فرانسه و هلند نخواهد شد.

طرفداری- آقای پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد که تصمیم گیرنده در مورد از سرگیری ورزش های حرفه ای در این کشور به عهده لیگ ها و فدراسیون هاست نه دولت.

به گزارش مارکـا، در زمینه فوتبال خاویر تباس، رئیس لالیگا و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، لوئیس روبیالس با ایرن لوزانو رئیس شورای ملی ورزش کشور اسپانیا، در مورد تاریخ بازگشت لالیگا مشورت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا آقای سانچز می گوید:

من بیشتر از فوتبال، طرفدار بسکتبال هستم اما امیدوارم بازی ها به زودی شروع شوند. تصمیم گیری در مورد تاریخ از سرگیری مسابقات به عهده لیگ ها و فدراسیون ها خواهد بود. ما اجازه شروع تمرینات انفرادی برای تیم ها را صادر کرده ایم. امیدوارم به زودی بازی ها شروع شوند، اما در ابتدا بازی ها را به جای ورزشگاه، از تلویزیون تماشا خواهیم کرد. از تاریخ 4 می (15 اردیبهشت) امکان برگزاری تمرینات انفرادی برای تیم ها در لیگ های حرفه ای فراهم خواهد شد.

طبق اعلام رسمی، تمرینات باشگاه رئال مادرید و تیم زین الدین زیدان از تاریخ 11 می (22 اردیبهشت) از سر گرفته خواهد شد. انتظار می رود طی هفته آینده بازیکنان شاغل در لالیگا بار دیگر آزمایش ویروس کرونا بدهند، تا شرایط دقیق تر ارزیابی شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وزیر کار گفت: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، صولت مرتضوی  وزیر کار صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست دولت، اظهار داشت:درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی وجود ندارد.

طرح کالابرگ فجرانه در ایستگاه پایانی

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای 90 درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود 95 درصد استفاده شود

وزیر کار تصریح کرد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیازهای عمومی را پاسخ دهند.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می‌کنیم