Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@05:44:25 GMT

اولین برندگان قرعه کشی بزرگ چای طبیعت مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۶۵۰

پس از شروع جشنواره ی بزرگ چای طبیعت و اطلاع رسانی آن توسط رسانه ها، این جشنواره با استقبال گسترده هموطنان عزیز مواجه شد و پیش از شروع قرعه کشی 50 میلیونی، در روزهای ابتدایی 6 خانواده از استان های اردبیل،کرمانشاه، ایلام ، یاسوج ،اصفهان و خراسان رضوی برنده ی حواله ی ربع سکه ی درون بسته بندی چای طبیعت شدند و به تعداد اعضای خانواده ی خود ربع سکه طلا دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای اینکه شما هم برنده ی خوش شانس قرعه کشی چای طبیعت باشید با خرید بسته چای طبیعت و ارسال کد 11 رقمی روی بسته بندی به شماره ی 10004719 و نگهداشتن بسته بندی محصول تا پایان دوره، میتوانید در قرعه کشی چهل کمک هزینه ی 50 میلیون تومانی خرید خودرو که از 15 اردیبهشت بصورت هفتگی از صدا و سیما پخش میشود، شرکت کنید و همچنین این شانس را دارید که مثل خانواده های عزیز برنده، با پیدا کردن حواله ی ربع سکه در بسته بندی محصولات بدون هیچ گونه قرعه کشی، به تعداد افراد خانواده ربع سکه دریافت کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت و اینستاگرام طبیعت مراجعه کنید. با این همه جایزه طبیعتاً برنده ای پس دیگه وقتشه چایت رو عوض کنی...

منبع: الف

کلیدواژه: بسته بندی چای طبیعت قرعه کشی ربع سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با طبيعت مهربان باشيم»؛ اولين پويش محيط زيستى سال جدید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پویش #با_طبيعت_مهربان_باشيم به مناسبت روز طبيعت  از سوى اداره كل محيط زيست و توسعه پايدار برگزار مى‌شود، اگر چه روز طبيعت امسال مقارن با ايام شهادت اميرالمومنين علی عليه السلام و ماه مبارك رمضان است اما انتظار مي‌رود، شهروندان هنگام تجمع در بوستان‌ها پس از افطار با رعايت نكات محيط زيستى هواى طبيعت زيباى بهارى را داشته باشند. 

بر اين اساس شهروندان مى‌توانند با ارسال عكس و فيلم از فعاليت‌هاى محيط زيستى خود به شماره تلفن ٠٩٠٢١٣١٤٧٦١، و از طريق پيام رسان‌هاى بله ايتا و روبيكا تا پايان روز ١٥ فروردين ماه در اين پويش مشاركت كنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • چگونه کشاورز‌ها ۱۰۰ میلیون تن هنداونه را برداشت و بسته بندی می‌کنند (فیلم)
  • برندگان روز شانزدهم مسابقه «زندگی با آیه ها» در ایلام مشخص شد
  • با این تصاویر شگفت زده شوید! / برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • (تصاویر) برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر و گوشت هزاران بوفالو در کارخانه (فیلم)
  • برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم)
  • «با طبيعت مهربان باشيم»؛ اولين پويش محيط زيستى سال جدید
  • برندگان چهاردهمین مسابقه طرح «زندگی با آیه‌ها» در فارس مشخص شدند