Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم از سوی مسؤولان وزارت آموزش و پرورش و به دلیل شیوع بیماری کرونا گرفته شده و امروز شنبه نیز به طور مکتوب به استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: امتحانات پایان سال دانش آموزان دوره ابتدایی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به صورت کیفی - توصیفی و بر مبنای پوشه کار آنان در طول سال تحصیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وضعیت امتحانات پایان سال دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم مقطع متوسطه اول و پایه های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم در کشور و این استان پس از تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش مشخص و اطلاع رسانی می شود.

زارع پور عنوان کرد: امتحانات نهایی پایان سال دانش آموزان پایه دوازدهم مقطع متوسطه دوم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اعم از روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد، دوره پیش دانشگاهی نیمسالی - واحدی و سال سوم مقطع متوسطه دوم اعم از بزرگسالان و شاخه های نظری و فنی و حرفه ای در فاصله زمانی ۱۷ خردادماه تا ۱۶ تیرماه امسال به صورت حضوری برگزار می شود.

تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل پسر و دختر کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم افزون بر ۱۶۱ هزار نفر است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش دانش آموزان پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد