Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@12:32:16 GMT

حشد شعبی: برای پاسخ به هر تجاوزی آماده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۷۶۰

حشد شعبی: برای پاسخ به هر تجاوزی آماده‌ایم

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از رسانه‌های عراقی، «فالح الفیاض» رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرزندان الحشد الشعبی دیروز و ساعات اولیه صبح امروز با دلاوری و همت عالی با حمله‌ای تروریستی مقابله کردند که هدف از آن بازگشت به گذشته و تلاش برای اثبات حضور و تاثیر روانی بود، اما این حمله به شکست انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: درحالی که دگر بار به شهادت شماری از شهیدان دلاور خود که پیوسته از خاک مقدس عراق پاسداری و دفاع کردند، افتخار می‌کنیم، از اعضای الحشد الشعبی و نیرو‌های امنیتی می‌خواهیم که جانب احتیاط و هوشیاری را رعایت کرده و به مقابله با این گروهک‌های وحشی ادامه دهند که همچنان طعم شکست را با تلخی احساس می‌کنند و ناامیدانه در تلاش برای بازگشت تروریستی خود برای سیطره بر شهر‌های گرانبهای ما هستند.

الفیاض گفت: ما همچنین از ملت عراق به خاطر حمایت و همدردی گسترده با نیرو‌های الحشد الشعبی از دیروز تا این لحظه که در شبکه‌های اجتماعی و دیگر نهاد‌های رسانه‌های تجلی یافت، تشکر می‌کنیم و این امر بیانگر آن است که الحشد در ضمیر و وجدان امت همچنان جای دارد؛ با وجود همه تلاش‌های ناکامی که الحشد الشعبی از زمان تاسیس خود تا به امروز برای ضربه زدن به الحشد با آن روبرو بوده است.

این بیانیه در پایان تاکید کرد: ما با ملت سربلند و مرجعیت حکیم و رهبری محترم خود پیمان می‌بندیم که در مسیر تامین سلامت عراق عزیز خود و ایستادن در برابر هرگونه حمله‌ای علیه خاک و ملت و وحدت و حاکمیت خود گام برداریم و خداوند شهیدان پاک ما را رحمت و به مجروحان ما شفای عاجل عنایت کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سینا کمالخانی سهام عدالت سردار حاجی زاده دعای روز هشتم رمضان الحشد الشعبی حشد شعبی عراق داعش استان صلاح الدین فالح الفیاض ویروس کرونا سینا کمالخانی سهام عدالت سردار حاجی زاده دعای روز هشتم رمضان الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، نخست‌وزیر عراق محمد شیاع السودانی روز گذشته (سه‌شنبه) پس از دیدار روز دوشنبه با رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در گفت‌وگو با شبکه «سی‌ان‌ان»، هرگونه گزارش در ارتباط با حمله ایران از خاک عراق را رد کرد.

السودانی، حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در دمشق را نقض آشکار و خلاف قوانین بین‌المللی خواند و گفت همین اقدام، ایران را بر آن داشت تا پاسخ دهد.

نخست‌وزیر عراق تصریح کرد «از طریق گزارش‌های نظامی که دریافت کرده‌ایم برای ما ثابت نشد که موشک یا پهپادی از عراق پرتاب شده است».

السودانی سپس با تأکید بر لزوم حفظ امنیت عراق تصریح کرد «قطعاً، موضوع ما روشن است. ما به هیچ نهاد غیردولتی اجازه نمی‌دهیم تا از عراق برای بازگرداندن این کشور به جنگ استفاده کند. ما از رویه‌های قانونی برای حفظ امنیت عراق و دور کردن عراق از صحنه درگیری استفاده می‌کنیم».

نخست‌وزیر عراق با اشاره به این‌که فلسطینیان در مقابل چشمان جهان با نسل‌کشی مواجه هستند اما «جامعه بین‌المللی با سیستم و قوانین خود در محافظت از غیرنظامیان بی‌گناه شکست خورده است».

وی با انتقاد از انفعال جهان در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت «ما خواهان اجرای این ارزشها و اصول از سوی جامعه بین‌الملل هستیم. پس، قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و دستورالعمل‌های کنفرانس بین‌المللی درباره موضوع فلسطین کجاست؟»

السودانی تأکید کرد که جنگ غزه بر «ثبات منطقه و جهان تأثیر گذاشته است و نادیده گرفتن ریشه این مشکل، پیامدهای بیشتری را به همراه خواهد داشت و در این منطقه حساس از جهان، گستره درگیری‌ها را بیشتر می‌کند».

کد خبر 845285 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و عراق

دیگر خبرها

  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن