Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


قیمت مسکن

در شهرهای کوچک با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر به طور سرسام آوری قیمت مسکن و زمین میره بالا و مردم عادی توان خریدن ندارن لطفا این موضوع رو پیگیری کنید ثواب داره.

 

ناکار آمدی مدیران در شرکت پلی اکریل اصفهان

متاسفانه مدیران نالایق با عدم شفافسازی در بورس باعث بسته شدن و بسته ماندن سهم شپلی . تنها تولید کننده  نخ مصنوعی در این سال جهش تولید بفرموده  مقام معظم رهبری شدند. لطفا رسیدگی کنید.

 

در خواست پیگیری ویرایش سامانه سهام عدالت

ببخشید من امروز میخواستم تو سایت سهام عدالت برای خودم و خانوادم ثبت نام کنم ولی ابتدا به اشتباه روش سهامداری غیر مستقیم رو انتخاب کردم ( آخه چون با گوشی وارد شدم این دو گزینه مستقیم و غیر مستقیم زیاد تفاوت فاحشی نداره) و متاسفانه الان امکان ویرایش نداره اگه ممکنه در مورد ویرایش اطلاعات افرادی مثل من تو کانالتون یه مطلبی بذارین تا شاید برسه به دست مسئولین وحق ما ضایع نشه تو این شرایط بد اقتصادی

 

سه ماه تعویق اقساط وام بانکها

با سلام، اینجانب در بانک ملت شیراز ، شعبه جانبازان ، سال پیش، وام مرابحه تعمیرمسکن‌ گرفتم، اکنون به علت فراگیری شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمام کارها و نداشتن حقوق و پول در ماه های اسفند و فروردین و اردیبهشت نتوانستم قسط بدم ، اما بانک به من تماس گرفته که باید حتما قسط بدهید و‌ تهدید کردند که باید حتما بپردازید چه و در روز شنبه مورخ ۶اردیبهشت اقساط من را به خاطر پرداخت نکردم در این سه ماه ، سررسید کردند ،،، بانک ملت میگه تنها وام قرض الحسنه مشمول معوقه سه ماهه اقساط میشود ، مگر کرونا فقط روی صاحبان وام قرض الحسنه تأثیر گذاشته؟ مگر صاحبان بقیه وام ها در دوران کرونا درآمد داشتن ؟

 

حقوق کارگر

در شرکتی نزدیک 10 سال کار میکنم هر سال با افزایش چندر غاز حقوق کارگر تعداد کمی بچه شرکت حقوق صفر میشه وبه اسم شرکتی دیگه قرارداد می بند .سن این کارگر بالا رفته جایی کار گیر نمیارن.و حقوق هر سال صفر تا کی شرمند زن بچه باشیم هیچ امنیتی.اصولی برای کارگر نیست ماهم گناه داریم به داد ما برسید. اگه حقوق ما صفر میشه شما هم قیمت پایین بیارید این کار مکنید.

 

جدا کردن یارانم از پدرم

این چه وضعشه من  ۲۰سالمه و بیکارم به خدا خیلی گرفتارم به خاطر همین رفتم یارانمو جدا کردم  ۱۵۰تومان واسه اینکه پدرم بهم وکالت بده پرداخت کردیم بعدش گفتن برم فرمانداری اونجا که رفتم کارامو کردم باز دوباره گفتن برو پلیس +10وقتی رفتم بعدش کد ملی منو زد اطلاعاتمو بالا نیاورد و میگه اصا یارانه نمیگیرفتم کلا حذف شدم در صورتی که تا ماه پیش یارانم و کمک معشیتی میگرفتم، اینا نمیدونم با یارانم چیکار کردن عمدا منو حذف کردن اصا هیچی سواد ندارن فقط بلدن آدمو الاف کنن پاس بدنم اینورو اونور حالا من چیکار کنم این وضعشه بخدا

 

بررسی سختی کار کتابدار نسبت معلم. با حقوق ناچیز کتاب دار نسبت به حقوق معلم.

با سلام. حقوق کتابداران پاین ترین حد انتظار هست بنده کتابدارم. در حالی یک کتابدار. در هفته. شش روز ساعت کاری دارد. و در تابستان مداوم فعالیت میکنن. ولی یک معلم. در هفته سه روز . یک کتابدار. به غیر از کتابداری و جابجایی. قفسها و چیدمان. کتاب. و آموزش. مهارت سواد آموزی و کارهای هنری. به کودکان در طول روز و شابک گذاری تمام کتابها و کارهای كتابدار كتابخانه كارهاي خدماتي، اداري، امانت و دريافت كتاب و ورود و ثبت اطلاعات را به تنهايي انجام مي‌دهد؛ بدون اين‌كه اضافه كار و حقوق سختي شغل دريافت كند.كتابداران كتابخانه‌هاي روستاها گاه در روز چند كيلومتر مسافت را براي رسيدن به محل كار در منطقه‌اي محروم و دورافتاده طي مي‌كنند آیا این قشر زحمت کش. سختکوش. سختی کار نباید دریافت کند. آیا حقوق. کتابدار. نسبت به معلم. نباید. بیشتر از معلمین باشد. نه کمتر از آنها ساعت آموزش. کتابدار. شش روز در هفته. آموزش به کودکان از سواد. تا مهارت. هنری و ارتقای دانش کودکان در طول هفته حتی در تابستان. . مسئول. کارهای فنی و جابجایی کتابها و قفسها. شابک گذاری از گروه رسانه میخوام. این قشر سخت

  مشکلات دانشجو معلم

سلام .من یک دانشجو معلم (دانشگاه فرهنگیان) هستم.الان چند ماهه که دانشگاه به خاطر کرونا تعطیله ولی دانشگاه بازم پول خوابگاه از حقوقمون کسر میکنه . جدا از این هیچ حقوقی هم از سال جدید اضافه نشده . لطفا رسیدگی کنید بعضیا به این مبلغ نیاز دارند.

 

سهام عدالت

من سهام عدالت ثبت نام کردم ولی چک بهم ندادن تمام مدارکش هست من چهار بچه قدونیم قد ۷و۵و ۳و۱ساله دارم تواین وصعیت بد اقتصادی نه سبد کالا نه بسته معیشتی نه سهام عدالت هیچ چیز بهم تعلق نمیگیره مستاجرم به جز یه ماشین هیچ چیز ندارم صبح تا شب میچرم شب گاز و بنزین میزنم ده هزار یا بیست هزار میمانه چی میکنه.

 

قیمت تراکتور

سلام به داد کشاورزان برسین قیمت تراکتور سرسام آور است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم باشگاه خبرنگاران جوان سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کاهشی گزارش می‌شود. البته شدت افت قیمت در محصولات ایران خودرو بیشتر بوده و خودروهای سایر شرکت‌ها غالباً با ثبات گزارش می‌شود.

گرچه کلیت بازار نزولی به نظر می‌رسد، اما در این میان خودروهایی پیدا می‌شوند که از ابتدای امروز، افزایش قیمت عجیب‌وغریبی نسبت به روز گذشته دارند.

برای مثال بهمن G۹ یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور محسوب می‌شود که اخیراً وارد بازار شده و از ابتدای روز جاری رشد قیمتی بالغ‌بر ۹۵ میلیون تومان را به ثبت رساند و به نرخ سه میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی

افت قیمت خودروهای داخلی از ابتدای امروز به مراتب بیشتر از مونتاژی‌ها گزارش می‌شود.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار بوده که از ابتدای روز جاری پنج میلیون تومان افت قیمت دارد و به نرخ ۴۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده اتومات بازار به شمار می‌رود که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۵۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید

دنا پلاس اتوماتیک سدان محبوب بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو هم پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته شده و به کانال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۲ محصول لوکس ایران خودرو نیز افت ۱۵ میلیون تومانی را به ثبت رسانده و به نرخ ۹۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

از ابتدای معاملات امروز، قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب کمتر از خودروهای داخلی نوسان دارد.

جک J۴ آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۸۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته، کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو با افت پنج میلیون تومانی نسبت به دیروز، به قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرایم که یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین محصولات بهمن موتور به شمار می‌رود از صبح امروز ۲۵ میلیون تومان ارزان‌تر شد و با دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کد خبر 846559 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی ايران خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • واکنش بانک شهر به خرید سهام باشگاه پرسپولیس+عکس
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا هفته معلم