Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:39:08 GMT

رشد 87 درصدی سهام «فولاد» در سال 1399

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۹۰۲

رشد 87 درصدی سهام «فولاد» در سال 1399

با شروع سال ۱۳۹۹ همگام با رشد شاخص کل بورس، سهام فولاد مبارکه نیز رشد چشمگیری داشته و از ابتدای سال تا ۱۰ اردیبهشت‌ ماه بازدهی ۸۷.۳۴ درصدی برای سهام‌داران به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، سیدعلی پزشک اظهار کرد: رشد بازدهی سهام فولاد مبارکه در حالی است که شاخص کل در این مدت رشد ۷۱ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اقبال گسترد سهام‌داران به سرمایه‌گذاری در بورس در سال جاری، تقاضا برای خرید سهام افزایش یافته و یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش سهام شرکت‌های بورسی ازجمله سهام «فولاد» بوده است، به‌طوری‌که برای اولین بار، نماد فولاد در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه برای کنفرانس اطلاع‌رسانی، به دلیل تغییرات قیمت بیش از ۵۰ درصد طی ۱۵ روز معاملاتی متوقف گردید و شرکت پاسخ سؤالات سهام‌داران را از طریق سامانه کدال منتشر کرد.

در همین خصوص مهدی توانگر، رئیس امور سهام و مجامع نیز با اشاره به این‌که عملکرد خوب خطوط تولید فولاد مبارکه یکی دیگر از دلایل اقبال سهام‌داران به سهام «فولاد» است گفت: در فروردین‌ماه سال جاری، شرکت با تلاش همکاران عزیز موفق به تولید ۶۶۷ هزار تن محصول فولادی و فروش ۴۳۷ هزار تن به مبلغ ۲۵ هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال شد.

وی در توضیح افزایش سرمای ۶۰.۷۶ درصدی اخیر فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این افزایش سرمایه در تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه در ادارۀ ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری ثبت شد و پس از تأیید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویۀ وجوه طی روزهای آتی، سهام جایزۀ فولاد قابل معامله خواهد شد. در این خصوص از طریق امور سهام و مجامع شرکت اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/63058/

منبع: فارس

کلیدواژه: رشد سهام فولاد اصفهان فولاد مبارکه سهام داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

در بحث واگذاری مالکیت سرخابی‌ها و طی روز‌های اخیر مقرر شده بود که ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک واگذار شود. پیش از این نیز ۱۰ درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقی مانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقی مانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود