Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@05:12:20 GMT

رشد 87 درصدی سهام فولادساز اصفهانی در سال 1399

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۹۲۱

رشد 87 درصدی سهام فولادساز اصفهانی در سال 1399

با شروع سال ۱۳۹۹ همگام با رشد شاخص کل بورس، سهام فولاد مبارکه نیز رشد چشمگیری داشته و از ابتدای سال تا ۱۰ اردیبهشت‌ ماه بازدهی ۸۷.۳۴ درصدی برای سهام‌داران به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، سیدعلی پزشک اظهار کرد: رشد بازدهی سهام فولاد مبارکه در حالی است که شاخص کل در این مدت رشد ۷۱ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور عمومی فولاد مبارکه افزود: با توجه به اقبال گسترد سهام‌داران به سرمایه‌گذاری در بورس در سال جاری، تقاضا برای خرید سهام افزایش یافته و یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش سهام شرکت‌های بورسی از جمله سهام «فولاد» بوده است، به‌ طوری‌که برای اولین بار، نماد فولاد در تاریخ دوم اردیبهشت ماه برای کنفرانس اطلاع‌رسانی، به دلیل تغییرات قیمت بیش از ۵۰ درصد طی ۱۵ روز معاملاتی متوقف شد و شرکت پاسخ سؤالات سهام‌داران را از طریق سامانه کدال منتشر کرد.

در همین خصوص مهدی توانگر، رئیس امور سهام و مجامع فولاد مبارکه نیز با اشاره به این‌که عملکرد خوب خطوط تولید فولاد مبارکه یکی دیگر از دلایل اقبال سهام‌داران به سهام «فولاد» است، گفت: در فروردین ماه سال جاری، شرکت موفق به تولید ۶۶۷ هزار تن محصول فولادی و فروش ۴۳۷ هزار تن به مبلغ ۲۵ هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال شد.

وی در توضیح افزایش سرمای ۶۰.۷۶ درصدی اخیر فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این افزایش سرمایه در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه در ادار ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری ثبت شد و پس از تأیید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسوی وجوه طی روزهای آتی، سهام جایز فولاد قابل معامله خواهد شد.

رئیس امور سهام و مجامع فولاد مبارکه تصریح کرد که در این خصوص از طریق امور سهام و مجامع شرکت اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: رشد سهام فولاد اصفهان فولاد مبارکه سهام داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه این تیم گفت: در این مسئله اقداماتی انجام دادیم و ورود بانوان می‌تواند یک اتفاق خوب برای ما باشد. ما از طریق شرکت مکاتبه کردیم تا ورود هواداران بانوان میسر شود.

او همچنین درباره برنامه طولانی مدت باشگاه فولاد توضیح داد: روزی که با آقای ویسی صحبت کردم، شرایط سختی داشتند و من خواهش کردم. ایشان سرمایه استان است و چند جلسه صحبت کردیم. حرف‌های ایشان به حق بود و ما خواهش کردیم بیاید و به تیم شهرش کمک کند. قطعا در کنار ایشان اتفاقاتی خوبی رقم خواهیم زد و ما امسال هم تمام بازیکنانی که مربی خواست را جذب کردیم و سال بعد هم همین است. بعید می‌دانم بازیکنی در لیست باشد که شرکت جذب نکرده. ما با آقای ویسی به شرایط خوبی می‌رسیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به وضعیت قراردادی منشا، واسعی و سلجوقی نیز تشریح کرد: آقای منشأ یک قرارداد دو ساله داشت و مذاکرات متعددی انجام دادیم ولی گفت قرارداد من عدد خوبی است و به جدایی رضایت می‌دهم. روز بازی با پیکان در تهران دچار مصدومیت همسترینگ شد و تا روز جدایی‌اش مصدوم بود. در هر صورت ضرب المثلش است که می‌گوید جلوی ضرر را هر وقت بگیری، منفعت است. ما ایشان را داشتیم و دچار مصدومیت بود و نقل و انتقالات هم تمام می‌شد. ما با شرکت صحبت کردیم و گفتیم پرداخت مطالبات به‌صورت یک سال و نیمه که نمی‌شود. قرار شد ایشان باشند و یک بازیکن به لیست اضافه کنیم تا ببینیم می‌شود یا نه. آقای واسعی هم همین شرایط را داشت که به ما هم گل زد. از روزی که من آمدم تا روز جدایی‌اش همیشه پشت دروازه تمرین می‌کرد. واقعیت این است و از لحاظ فنی نمی‌توانست به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • پرداخت ۵۰ درصد از مالیات از یک درصد مودیان
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه