Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:04:47 GMT

دستگیری سارقان باغ فیض

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۹۵۳

دستگیری سارقان باغ فیض

رئیس کلانتری 140 باغ فیض از دستگیری یکی از اعضای باند 3 نفره سارقان منازل در باغ فیض خبر داد و گفت: سارقان با تخریب توپی در از منازل مال باختگان سرقت کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ سیف الله نوایی در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری باغ فیض هنگام گشت زنی در منطقه باغ فیض به راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و برای بررسی موضوع در ابتدا شماره پلاک خودرو را بررسی که متوجه می شوند شماره پلاک جلو و عقب خودروی پراید یکسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ماموران برای توقف خودرو و دستگیری متهمان وارد عمل شدند، افزود: با صدور دستور ایست، راننده خودرو بدون توجه به فرمان های پلیس از محل متواری و وارد اتوبان همت شد. 

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند خودروی متهمان را در اتوبان در نزدیکی بوستان آبشار متوقف و راننده آن را دستگیر کنند ولی سرنشنیان خودرو موفق شدند به صورت پیاده از محل متواری شوند.

رئیس کلانتری 140 باغ فیض اظهار داشت: متهم24 ساله ابتدا خود را مسافرکش معرفی کرد اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد،از شهرهای مرکزی کشور به تهران مراجعت کرده است و با همکاری همدستانش در یک ماه با تخریب توپی در دست به سرقت از خانه ها در ملحه باغ فیض زده است.

سرهنگ نوایی بابیان متهم اظهار کرد، برای اینکه ردی از خود به جا نگذاریم ابتدا پلاک دو خودرو را سرقت کردیم و روی خودروی خود نصب کرده است، افزود: دستگیری دو همدست متهم در دستور کار قرار دارد.

او از شهروندان خواست: چنانچه افرادی خانه هایشان با تخریب توپی در فروردین ماه امسال در منطقه باغ فیض مورد سرقت قرار گرفته می توانند برای پیگیری پرونده شان به کلانتری مراجعه کنند.

سرهنگ نوایی درپایان گفت: مالکان خانه ها در زمان ترک خانه از حفاظ درهای آکاردمی با قفل ها مناسب استفاده کنند تا دزدان در نبود اهالی خانه دست به سرقت نزنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران حوادث باغ فیض باغ فیض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه