Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:35:26 GMT

استاندارالبرز: فعالان اقتصادی برای جهش تولید آماده هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۹۰۵۶

استاندارالبرز: فعالان اقتصادی برای جهش تولید آماده هستند

عزیزاله شهبازی  شامگاه شنبه در بازدید از مجموعه بزرگ تولید تراورس در فردیس، افزود: در سال جهش تولید، تمام فعالان اقتصادی در حال مهیا کردن خود برای حرکت در مسیر تحقق جهش تولید طبق منویات مقام معظم رهبری هستند و دولت نیز از هیچ گونه تلاش و حمایتی برای نیل به این هدف بزرگ فروگذار نخواهد کرد و البرز نیز به طور قطع جایگاه مهم و تعیین کننده ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه برای  رفع موانع  شرکت تراورس اقداماتی صورت گرفته و نتایج خوبی نیز در برداشت، ادامه داد: اکنون بیش از ۱۵۰ نفر در شعبه مرکزی این واحد مشغول به کار هستند و کل نیاز کشور در حوزه تراورس از طریق تولیدات این واحد تامین می شود.

شهبازی با اشاره به اینکه فعالیت این واحد، در زمینه دیوارها و قالب های بتنی است ، گفت: براساس طرح مطالعاتی این واحد، تولید تراورس های ویژه مترو نیز آغاز می شود.

وی افزود: این واحد در صورت حمایت و تامین نیاز، ظرفیت افزایش  برابری نیر۲ وهای شاغل (۳۰۰ نفر) خود را دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه مواد اولیه تولیدات این شرکت از کارخانه سیمان آبیک و میلگردها از خوانسار تامین می شود، گفت: این واحد آمادگی دارد که ظرفیت تولید را به روزانه یک هزار و ۶۰۰ تراورس افزایش دهد.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  جهش تولید استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید استان البرز جهش تولید استان البرز جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: بیش از ۵۸۷ میلیون و ۴۳۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص فروردین ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید شده است.   نوراله ادبی فیروزجائی افزود: در این ماه بیش از ۶۱ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۳۹ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

او با اشاره به ضرورت آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی در تابستان، افزود: از ۱۴ برنامه تعمیراتی پیشبینی شده برای ارتقای میزان آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار انرژی مورد نیاز شبکه در فصل تابستان، از دهم مهر تاکنون ۱۰ برنامه تعمیراتی به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: تعمیرات نیمه اساسی واحد یک و میاندور‌ه‌ای واحد ۳ بخار و لایروبی حوضچه آبگیر واحد‌های بخاری بدون وقفه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع روز‌های اوج مصرف با انجام همه برنامه‌های تعمیراتی و پروژه لایروبی، واحد‌ها برای تولید پایدار انرژی آماده شوند.   نیروگاه ۴۵ ساله شهیدسلیمی نکا شامل ۴ واحد بخار، ۲ واحد گازی و یک واحد بخار در بلوک سیکل ترکیبی است که با انجام برنامه‌ها و پروژه‌های بازسازی، تعمیراتی و رفع چالش‌ها و محدودیت‌های تولید می‌تواند نقش بسیار موثری در پایداری شبکه برق کشور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است