Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رسانه های صهیونیستی غروب شنبه از همکاری دستگاه جاسوسی این رژیم با همتایان آلمانی خود در اقدام اخیر علیه حزب الله لبنان خبر دادند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از منابع جاسوسی اسرائیل گزارش داد که عناصر موساد، اطلاعاتی را از برخی اعضای منتسب به عضویت در حزب الله لبنان به برلین انتقال داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاسوسان موساد مدعی شده اند که اطلاعات عملیات یکماهه خود را در اختیار دستگاه جاسوسی آلمان گذاشتند.

یک مقام صهیونیستی نیز در گفت و گو با شبکه 12 تلویزیون اسرائیل ضمن اشاره به جزئیاتی از این ماجرا به دوستی نزدیک «برنو کال» مدیر سازمان جاسوسی آلمان با موساد اشاره کرد.

وزارت کشور آلمان روز پنجشنبه ضمن «تروریستی» خواندن حزب‌الله لبنان فعالیت‌های این گروه را در خاک این کشور اروپایی ممنوع اعلام کرد. پیش از این خبرگزاری «رویترز» گزارش داده بود پلیس آلمان اوایل صبح پنجشنبه عملیاتی را با هدف دستگیری برخی از اعضای حزب‌الله انجام داده است. مقام‌های امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود یکهزار و ۵۰ نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از یک منبع در پلیس آلمان گزارش داد که پلیس، چندین منزل را در شهرهای «برلین» و «برمن» و ایالت «نوردراین-وستفالن» مورد بازرسی قرار داده است.

احزاب و جریان‌های مختلف لبنانی و فلسطینی، تروریستی اعلام کردن حزب‌الله در آلمان را «تن دادن تحقیرآمیز» برلین به دیکته‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی دانستند.

انتهای پیام/

104 / 361 دشمنی اسراییل حمایت از اسراییل اسراییل و آلمان حزب الله لبنان تحریم حزب الله لبنان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دشمنی اسراییل حمایت از اسراییل اسراییل و آلمان حزب الله لبنان تحریم حزب الله لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد

وزیر کشور لبنان تأکید کرد براساس اطلاعات اولیه به دست آمده، دستگاه جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) عامل ترور «محمد سرور» صراف لبنانی است.

به گزارش مشرق، بسام مولوی گفت: چند سلاح کمری مجهز به صدا خفه کن و همچنین دستکش و مقداری مواد شیمیایی در صحنه حادثه کشف شده است و به نظر می رسد هدف از آن از بین بردن اثر انگشت و سایر سرنخ ها بوده است. همچنین هزاران دلار در اطراف جسد یافت شده است که به نظر می رسد هدف از آن، از بین بردن هرگونه گمانه زنی درباره انجام قتل با انگیزه سرقت بوده است.

وزیر کشور لبنان افزود: گمان دستگاههای امنیتی، بر آن است که عامل این ترور، موساد بوده است و روش انجام این جنایت، منجر به این نتیجه گیری شده است.

بسام مولوی خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد و به محض پایان تحقیقات، نتایج آن اعلام و پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده می شود.

وزیر کشور لبنان همچنین گفت: فعالیت های محمد سرور در زمینه صرافی و نقل و انتقال پول و ارز، برای همگان مشخص بود.

محمد ابراهیم سرور (۵۷ ساله) صراف لبنانی چهارم آوریل (۱۶ فروردین) در ویلایی در منطقه بیت مری لبنان ترور شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • اصرار آلمان بر تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم علیه ایران
  • تداوم حملات حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • وزیر خارجه آلمان در راه تل‌آویو هست
  • وزیر خارجه آلمان به فلسطین اشغالی می‌رود
  • تأکید رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط پکن و برلین
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت